[ LOVE STORY ]
-
-
-
--
--
-
-''Kalau kami bercinta pun apa salah nya..''
Minah terkejut dengan jawapan ringhkas dari d.o minah pun perposisi kan diri nya duduj ..
'Wae..awak tanya..awak cemburu''kata d.o
''Boragu!!? Cemburu? awak bergurau aku tiada masa nak cemburu aku tanya tak smesti nya aku cemburu..lagi pun bagus lah kalau awak dan seulgi bercinta apa salah nya..''balas minah panjang lebar..d.o pun tersengih masih je minah menafi kan nya jelas minah cemburu dari nada ia bercakap pun tergagap sana-sini..d.o pun kembali berbaring
''Hn..bagus lah tu gomawo sebab restu kan hubungan kami''kata d.o santai..minha tersengih menyampah ''dia ingat aku ni omma dia ke''bisik hati minah geram..
''Minah-shi,.''
Terdengar suara seorang namja dari belakang mereka..minah dan d.o'pun srentak menoleh menatap namia tersebut..
''Suho-shi..apa awak buat kat simi''tanya minah terus mendekati suho..mengabai kan d.o lagi..''saya cari awak..irene noona suruh awak ke ungun api..kata nya perlu cari eunji sebab eunji tiada''kata suho
..minah pun pelik apa lagi eunji buat kenapa boleh tiada..''hn..araseo kita ke sana''kata minah..sengaja minah memimpin tangan suho bersama nya..membuat d.o cemburu dan minah berjaya buat d.o cemburu mengeleng pelan d.o kembali tumpuh kan perhatian di langit..
''Bintang ada berjuta..yeoja ada berjuta..tapi hanya satu tumpuham aku..iaitu bintang bercahaya dan awak...''d.o menutup mata nya...menghilang kan rasa letih di hati nya..
-ungun api-
''Unnie..waeyo eunji mana kata suho kita perlu cari eunji..dia kenapa lagi''tanya minah baru datang..''ani..eunji ada dengan jackson mereka kata nak ke suatu tempat kejap je..tapi ni dah lewat sebab tu unni cadang kan kita cari eunji''jelas irene..bukan hilang tapi sebagai unnie irene tentu nya risau kan saeng nya itu..
''Hn..ingat kan apa? Hiyeon mana''tanya ,minah lagi''jiyeon dan chanyeol kejap lagi datang..''balas irene mereka pun menungu jiyeon dan chanyeol..tak lama kemudian jiyeom dan chanyeol sampai..
''Kajja..''ajak chanyeol..dan mereka terus mencari jackson dam jiga eunji...''esok kita masuk hutan kan''ujar jiyeon..''nae..macam tu lah..tapi tak semua nya..''balas chanyeol pulak''tapi bukan kah kita semua kena..hanya je kita ada team sendiri..''kata suho pulak..mengingat kan esok merewka akan masuk hutan tapi belum di tentu kan lagi..irene berharap ia tak berpisah dari adik nya satu pun..susah irene nak jaga jika mereka berpisah..
Dalam masa yang sama.
''Yah..paboyah saya nak balik lah unjie akan marah kalau eunji balik lewat! Awak nak bawa eunji ke mana namja bertopi buruk!"
''Yah! Yang bodoh tu awak!!..awak punya cadangan juga kan nak tengok stor lama tu..lagi pun day terlanjur kita terus kan je lah..aku nak cari buku sejarah 12 power nature..''kata jackson
eunji tak habis nya menghentak-hentak kaki kedua mereka dah bercadang nak ke stor lama tu tapi tapi tempat tu larangan tak boleh sesiapa pun masuk tapi dua makluk ni tetap berkeraa nak ke sana juga ini lah cara mereka menyelinap tanpa sesiapa pun tau..
''Shireo!! Eunji nak balik!"marah eunji..jackson ,menyambar tangan eunji sebelum pergi..''pabo! Kita dah separuh jalan tengok tu! Itu stor lama tu''kata jackson..eunji pun melihat arah tunjuk jackson dan betul .mereka dah dekat..jacksin pun memimpin tangan eunji hersama nya supaya eunji tak lari kan diri lagi..
YOU ARE READING
LOVE STORY _[ Complete ]
RomanceLittle: love story Genre: happy /romance/sad Cast: Jiyeon [ t-ara ] Irene [ red velvet ] Minah [ girl day ] Eunji apink [ apink ] D.o [ exo ] Luhan [ exo ] Chanyeol [ exo ] Hongbin [ vixx ] Sinopsis Ikuti kisah 4adik beradik iaitu..eunji,jiyeon,min...