PART 9

269 13 0
                                    

[ LOVE STORY ]

-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-

SEBELUM KEJADIAN...



''yah..chanyeol hyung kenapa kita perlu ikut jendela..''soal menyoal chanyeol..kerna chanyeol membawa mereka masuk melalui jendela sedang kan d.o hanya ikut sambil mengeleng entah apa lah chanyeol nak buat sampai kan menyelinap masuk rumah minah ni..

''Ikut je lah...awak pun tau sendiri pintu di kunci''balas chanyeol kini mereka dah masuk ke dalm''kenapa tak'ketuk je..habis cerita dari pada kita di tuduh pencuri''balas d.o malas..

''kau ingat senang ke.hiyeon tengah marah mana lah dia nak jumpa aku..lebih-ii lagi minah..nak hadap muka kau sah-ii minah halau kita..''ujar chanyeol merka pun turun ke bawa kerna mereka naik melalui jendela atas kelibat 4yeoja tu tak kelihatan di bilik mau pin di ruang tamu d.o sehun serta chanyeol menyelinap sepwerti pencuri takut jika mwreka di ketahui samar-samr sehun mendengar suara yeoja bermain ketawa dan berborak di belakang rumah dengan pangkah yang pelan sehun mengintai melalui cela pintu membesar mata sehun dengan pemandang indah depan mata nya..

''Oh my..seseorang tolong selamat kan saya tengok lah'mereka..sangat comel''kata sehun berbunga-bunga chanyeol menoleh mencari sehun dan melihat sehun tengah pwrhati kan sesuatu chanyeol menarik hujung baju d.o..

''Wae...''soal d.o pelik..chanyeol pun menarik d.o mendekati sehun..''yah! Apa yang awak buat ah''BIsik chanyeol sambil menepuk kasar belakang sehun

''hyung...tengok lah mereka sangat cantik". Kata sehun tersenyum angan chanyeol pun pelik dan ikut apa yang sehun laku kan..

blushing!?

Muka chanyeol jadi merah apa tidak nya ini kali pertama chanyeol melihat jiyeon berpakai bikini chanyeol pun memaling kan wajah nya..

''Aish..yah! Pabo!"chanyeol mengetuk kepala sehun sebab geram?d.o'yang dari tadi diam pelik dan ikut menlihat penyebab muka chanyeol merah d.o pun ikut terkejut'

'erhm..''d.o berdehem pelan..

''yah..yah aku cadang kan baik kita pergi  dari sini sebelum ada apa-apa yang jadi''kata d.o mengatur setiap detakan jantung nya chanyeol pun anguk kan kepala nya..

''Hyung..kalau korang lergi korang rugi tau jarang kita boleh tengol noona-ii tu pakai bikin..''kata sehun memang otak sehun sedikit byuntae chanyeol menatap d.o dengan gerakan cepat chanyeol pun join sehun perhati kan jiyeon dan yang lain d.o yang ingin pergi di tarik oleh chanyeol..

''D.o-yah..tumpuh kana mata awak kat minah..asl kan dont look my love..''ujar chanyeol memang awal nya d.o tak tertarik tapi melihat minah tersenyum dan ketawa mau tak mau d.o pun tertarik..

''okey memang cantik''ucap d.o tanpa sedar..

''tapi..eunji mana..''soal sehun sebab hanya eunji yang tiada di kolam itu..lalu mata mereka bergerak arah tepi kolam mata mereka berjumpa dengan mata eunji..

''Uh-huh??..kita dalam masalah..''kata chanyeol sebab eunji dah sedar kehadiran mereka..

''UNNIE!!!!"

''aku dah agak dah..lari-lari!! Palli!"kelam kabut 3namja itu ingin lari kan diri..tapi sayang nya kaki chanyeol tersandung

''yah! Palliwa!!"jerit d.o dengan ,mata bulat nya sebah cemas tapi tak sempat langkah cepat minah dan jiyeom hampiri mereka. sehun bersembunyi di langsi sedang kan chanyeol dan d.o bawa meja..

''Yah!!"jerit minah..kaki chanyeol dan d.o pun di tarik dan akhir nya mwereka pun di belasah..

Stelah kejadian itu..muka 3yeoja tu merah sebab malu kecuali eunji kerna ia berpakaian tertutup paling parah adalah minah sebab teringat kan hal di manq d.o menolak nya sampai terbaring perbuatam yang tak sepatut nya lebih-ii lagi minah hanya mengenak kan bikin..

LOVE STORY _[ Complete ]Where stories live. Discover now