[ LOVE STORY ]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-Eunji duduk di bangku sambil mengoyang-goyang kan kaki nya setelah berjaya menewas kam minah eunji dah mula bergaya seperti puteri...
'''Ah! Jamkha man..hmhm no and no unnie kena pakai baju ni''kata eunji memberi kan minah gaun warna biru tanpa lengan, ''shireo!"marah minah..
''Betul ni..ahh baik lah eunji tekan ni..nah tengok eunji tekan ni..eunji tak main²..''kata eunji kembali mengugut unnie nya, minah memicit kepala nya yang sakit..untuk kali ini minah akam tewas..
''Araseo! Unnie pakai eunji yang nak kan''marah minah..
''Mwo!? Unnir marah baik lah''
''Kyah! Yah! Araseo..eunji-ah baiklah eunnie akan pakai baju ni..unnie pergi bersiap dulu..''kata minah sambil buat muka comel dalam hati dah membara, minah pun masuk ke tandas..dan eunji senyum penuh kemenangan..
''Minah dah siap...''tanya irene dan jiyeon yang baru masuk mereka juga dah siap berpakaian irene memakai gaun merah berlengan satu sedang kan jiyeon yang berlangen pendek gaun berwarna kuning..
''Wah! Unnie kyeopta!"puji eunji teruja..'
'nae..minah mana dan eunji kenapa tak siap lagi''tanya jiyeon tak lama kemudian minah keluar mereka pun mengagumi kecantikan minah tak selalu boleh tengok minah berpenampilan seperti itu..
''Wah...memang cantik biar unnie solek kan minah,''kata jiyeon mebawa minah duduk depan cermin..
''Eunji..kajja unnie bantu bersiap''kata irene pulak giliran eunji untuk bersiap eunji pun memganguk dan mereka keluar.. Minah yang sedar eunji dan keluar mendekati laptop dan memadam semua gambar tu..
''Unnie..''pangil eunji minah pun menoleh..eunji tersenyum evil..''walau pun unnie padam..eunji tetap boleh buat lagi..hahahaha''gelak eunji jahat lalu menutup pintu minah pun mengeram..
''Hehehhe..puas hati kena kan minah unnie''kata eunji..irene hanya geleng kan kepala nya..eunji pun memakai gaun hitam tanpa lengan nya..dan rambut yang selama ini di sikat terurai indah berbeza dengan irene ia menyangul rambut nya..,
Sehabis itu eunji memakai kasut pemberian peminat nya..
''Cantik kasut.-''kata irene..''secret admirer yang bagi''jawap eunji..
Setelah itu 4beradik itu siap untuk pergi..irene memandu kebetulan mereka ada kereta tapi jarang di guna kan dan kali ini ia di guna kan..minah pasrah di ugut eunji...
-
-
-
-
--majlis From-
Rumah yang besar bak istana itu dah mula di penuhi tetamu semua nya sangat indah sama je sperti mereka di istana raja..
''D.o-ah..''pamgil chanyeol dari jauh d.o pun menoleh..
Chanyeol yang berpakaian tuxkedo hitam begitu sesuai dengan nya..dan lebih² lagi chanyeol dan memotong rambut nya..jadi pendek
''Daebak..kot biru? Sesuai dengan awak..''puji chanyeol d.o pun tersenyum sebagai balasan, chanyeol perhati kan sekeliling nya, seperti mencari sesuatu,
''Apa yang awak cari''tanya d.o''erm..jiyeon dan yang lain belum datang ke..majlis nak mula 10minit lagi..asal lambat''balas chanyeol sambil melihat jam di tangan nya d,o ikut² mencari agak nya minah tak datang sebab eunji kata minah tak nak datang tak lama kemudiam luhan mendekati chanyeol dan d.o
''Irene dan yang lain belum datang''tanya luhan d.o dan chanyeol mengeleng serentak..suara cikgu pun dah terdengar semakin cemas luhan kerna irene dan yang lain belum datang juga...
YOU ARE READING
LOVE STORY _[ Complete ]
RomanceLittle: love story Genre: happy /romance/sad Cast: Jiyeon [ t-ara ] Irene [ red velvet ] Minah [ girl day ] Eunji apink [ apink ] D.o [ exo ] Luhan [ exo ] Chanyeol [ exo ] Hongbin [ vixx ] Sinopsis Ikuti kisah 4adik beradik iaitu..eunji,jiyeon,min...