{ LOVE STORY }
.
.
..
-
.
.
.
.
.
''Wah..gembira irene unnie swbab kan luhan oppa dah balik..''kata eunji teruja..irene pun tersemyum malu saat ini mereka..ada di dapur memasak bersama berbeza dengan eunji dan minha yang asik makan tanpa buat kerja..''Nampak nya kita akan di keliling oleh namja di cintai.''kata minah..
''Tak semua..ada antara kita yang masih belum selesai kan masalah nya..''kata jiyeon..mereka menatap eunji yang makan kek buatan irnee..
''wae..pandang eunji macam tu..''tanya eunji polos..''eun..,acam mana demgan jackson dah fikr kan ke jalan penyelesaian nya..tak kan eunji nak diam jer kan..''tanya irene..eunji menelan habis kek nya dan berfikir apa yang harus ia lakukan eunji pun sendiri tak tau...
''Eunji nak naik ke atas dulu..''kata eunji
meningal kan unnie nya dan menuju bilik nya eunji mmebuka bilik nya dan perhati kan bilik nya yang di penuhi nota pemberian secret admirer eunji lebih tepat pemberian jackson bahkan hampir satu bilij pemberian jackson bermula dari patung barang perihasan unik.? dan sebagai nya eunji tak perna meyangkah ia kan menerima dan menyimpan hadiah dari musuh ketat nya sendiri...
''Wae..bukan hongbin oppa..kenapa mesti jackson eunji tak faham bukan hongbin oppa lebih baik eunji harap semua ni ada jawpan..''kata eunji sambil menatap gambar hongbin bersama nya eunhi memeluk gambar tersebut sekadar menghilang kan keresahan di hati nya..
Tangan eunji mencapai hp nya dan ,engetik nama siapa pun ada di dalm...eunji ternampak no jackson yang terletak nama my enemy..lalu eunji menekan dail dan meletak hp tu di telinga nya agaj lama hp tu berdering sehinga lah akhir nya ia di jawap seseorang...
''Yoboseyo...''suara namja yang eunji yakini bukan jackson
''Jackson-shi..''kata eunji''ani..ni abang dia jb..awak cari jackson..jamkha man dia ada mandi kejap lagi keluar awak tungu lah..''kata namja bernama jackson itu..
''erm..nae gwenchana nanti saya hubungi dia kembali..''kata eunji..terus memati kan pangilan nya eunji membaring kan tubuh nya di katil dan menatap ksong dinding bilik nya...
Tak sampai 5minit hp eunji berdering dan jackson lah yang memamgil nya..eunji pun menjawap nya tanpa ragu..
''Yoboseyo..''jawap eunji..tapi jackson hanya diam tak perna mereka bercakap melalui hp hanya bersemuka jadi agak mengkaku kan...
''Erm..jackson'shi mianhae kalau eunji mengangu tapi eunji nak jumpa awak..malam ni sebab ada benda nak ckaap ka penting saya tungu awak kat tasik nami island..''kata eunji ragu eunji nak memutus kan pangilan nya mengeluh sebab jackson hanya diam...''kalau awka tak datang awas lah awak eunji belasah''ancam eunji hilang sabar..''perlu kah awakmugut aku..nanti aku datang lah pabo..''marah jackson akhir nya memberi respon eunji pun tersenyum..''tau pun bercakp ingat kan dah bisu..''perli eunji..''okey,,jumpa di sana..''kata jackson..
''okey..lambat 5minit.. Eunji taj akan maaf kan awak..''ancam eunji lagi tertawa eunji mendengar suara keluhan jackson..seperti nya ia berjaya buat namja tu bengang..lalu eunji pun bersiap untuk keluar,..
''Unnie eunji nak keluar sekejap..''kata eunji sambil memakai kasut nya..
''Nak ke mana malam² ni..''tanya irene..
''Eunji nak selesai kan apa yang patut..''eunji tersenyum ..jemudian beredar pergi..irene hanya diam menatap'saeng nya itu..''baik hubungi luhan oppa..''kata irene cepat² mencapai hp nya..
.
.
.
.
.
.=tasik nami island=
"Wah..eunji sampai lebih awal..kena tungu lagi ke..''kata eunji mengeluh agak nya ia telalu awal. tapi menungu tu tak kisah yang pentimg eunji menikmati pemandangan malam ..di mana bulan terang dan bintang berkelipan..tak lama kemudian eunji merasa ada orang di belakang hya eunji pun toleh kan tubuh nya..dan terkejut melihat orang berkostum panda yang comel...
Sambil membawa belon..eunji pun berdiri mnatap orang tersebut..
YOU ARE READING
LOVE STORY _[ Complete ]
RomansaLittle: love story Genre: happy /romance/sad Cast: Jiyeon [ t-ara ] Irene [ red velvet ] Minah [ girl day ] Eunji apink [ apink ] D.o [ exo ] Luhan [ exo ] Chanyeol [ exo ] Hongbin [ vixx ] Sinopsis Ikuti kisah 4adik beradik iaitu..eunji,jiyeon,min...