PART 4

327 20 0
                                    

[ LOVE STORY ]

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

''D.o-yah..baik kita ke dewan semua pelajar dah berkumpul apa pun awak pasti tercalon dalam pertandingan itu..''kata suho ketika ini mereka duduk di katin sedang menikmati makan tengahari mereka..

''kejp lagi lah...aku belum habis makan lagi awak dah tak sabar..''balas d.o yg ,asih makan..suho pun bersandar malas sedang kan sehun hanya dengar lagu''Hyung? Hyung? Budak baru tu lah''kata sehun menunjuk arah pinti di mana minah sednag menuju ke arah mereka..''aku dah agak..dia pasti ke sini nak bagi coklat lagi''kata d.o''awak nampak yakin d.o-yah..''kata suho..d.o pun tersenyum''semua yeoja macam tu..percaya lah dia pasti bagi coklat''kata d.o lagi 3namja itu pun menanti sampai lah minah dekat..tapi sayang nya hanya angin yang lalu....minah hanya lalu tanpa memandang d.o mau pun siapa..

''Okey..itu sangt pelik? Dia main lalu je''kata suho..''hahahahha..d.o hyung hyung nampak yakin tadi kenapa sekaeang diam..''gelak sehun d.o sendiri pun pelik..selalu nya yeoja bersikap sperti itu demi ,engambil hati d.o..berusaha untuk meminta d.o menerima cinta mereka..tapi minah budak baru tu buat kan d.o keliru..

''ani..hyung yakin dia pasti buat sperti apa yeoja lain buat..dia lalu pun sebab tak sedar yang kita ada kat sini..''kata d.o tak mengalah''hahhaha..hyung-ah sejak sehun kenal hyung tak perna ada yeoja yang tak sedar kehadiran hyung hahah..''gelak sehun lagi..d.o pun berdiri dari duduk''dah lah..kita ke dewan nanti terlepas pulak..''kata d.o tukar topik--sedang kan sehun masih mengusik d.o tapi d.o akui..yeoja tu sangat pelik..

''minah tu..kakak eunji kan'-soal d.o suho dan sehun pun menganguk''patut lah hampir mirip..''sambung d.o lagi..''hyung jangan silap pulak..minah dan eunji tak sama..perangai mereka jauh beza..''ujar sehun-.d.o hanya geleng kan kepala nya mlas melayan sehun lagi..ketika mereka masuk dewan bahu d.o tak sengaja terlangar dengan seseorang..

''oh..mianhae..''ucp minah..suho.sehun dan d.o hanya tercemngak minah bahkan tak hirau kan mereka..seakan kejadian tadi tak perna jadi....ketika sehun dan suho dah ambil tempat d.o masih menatap minah yang berborak dengan joyeon..sikit pun minah tak menatap nya..

''Okey..aku mula rasa tak tenang..bila fikir kan yeoja tu..ini tak baik''kata d.o lalu pergi..

''Hahahah..aku tau kau pasti taj akan terpilih lah..tengok dari muka je aku dah tau yang awak tak akan terpilih..''jacksin dari tadi berusaha buat eunji marah tapi eunji malah buat tak tau dan sibuk dengan kamera nya..

''yah..kau dengar ke apa aku cakap ni..''tegur jackson merasa di abai kan oleh eunji..eunji pun ,enatap jackson dengan mata tajam nya..''wae..''marah eunji..''aigo..tengok lah tu dia buat-ii tak dengar lah pulak..''balas jackson..eunji pun brdiri dan berusaha menyama kan tingi nya dengan jackson...''jadi kalau eunji tak terpilih..apa masalah awak awak cemburu sebab eunji tak sibuk..tak macam korang kena menari sana..menari sini sah-ii kaki hilang..''kata eunji sambil kembali duduk..''jackson..awak ada masa saya nak minta tolong''pangil youngji..

''pergi lah..yeojachingu kau pangil''halau eunji..jackson pun pergi sebenarnya itu bukan yeojachingu jackson mereka hanya chingu tapi eunji sering pasang kan mereka sebab merasa sesuai..

Luhan pelik melihat hongbin yang dari tadi asik ulang alik kan buku di tangan nya seperti ada laporan yang hilang..luhan pun mendekati sepupu nya itu..

''hongbin-ah..waegurae''soal luhan tal lama kemudian irene dan lay datang..hongbin pun menatap luhan lalu ke irene..''waeyo..''soal irene ingin tau juga..
Wajah hongbin jelas nampak kusut..nan kecewa
''Nama eunji tak tersenarai..''kata hongbij irene lah yang paling terkejut..lalu irene menatap eunji yang tengah betul kan kemera nya bersendirian..

LOVE STORY _[ Complete ]Where stories live. Discover now