PART 26

229 13 0
                                    

[] LOVE STORY []

.
.
.
.
.
.
.
.
.

DI SIni lah mereka semua..hospital besar seoul di mana hongbin di rawat setelah tak sedar kan diri luhan dan chanyeol datang membantu eunji dan membawa hongbin ke hospiytal..eunji duduk termenung di bangku menungu tiada lagi airmata eunji yang mengalir seakan kering di kolopak mata nya..

Tak lama kemudian doktor yang rawat hongbin keluar..''anyeong..saya doktor choi minho,''kata nya perkenal kan diri..''macam mana keadaan hongbin''tanya luhan minho menyemak fail di tangan nya dan ada sedikit keluhan..

''Buat masa sekarang dia akan okey..tapi penyakit ni akan merebak di seluruh tubuh nya dan akan membuat ia tak bertahan dalam masa yang lama..''jelas nya teliti..

''Tiada cara untuk selamat kan hongbin oppa..''tanya eunji..

''Ia dah masuk tahad teratas dan tiada cara untuk selamat kan nya melain kan dia sendiri melawan penyakit nyadia akan bertahan selama yang bileh''jawap nya..eunji pun terkejut airmata nya terus mengalir doktor choi menyentuh bahu eunji.,

''Dia akan bertahan untuk orang di cintai..sebab itu jangan tunjuk kan wajah sedih awak pada dia..jangan buat dia banyak berfikir..tersneyum lah untuk dia''kata minho memberi nasihat seutuh nya eunji berusaha menahan diri nya supaya tak menangis....

''Doktor..dia dah sedar dan dia nak jumpa eunji''kata jururawat

''Masuk lah..habis kan masa bersmaa dia selagi dia masih ada..buat dia bahagia..''kata minho lagi irene menepuk bahu eunji..untuk menyakin kan eunji, eunji pun masuk ke dalam..di lihat nya hongbin tengah duduk dan tersenyum arah nya eunji pun membalas senyuman hongbin.. Tersenyum sepwrti biasa..

''Anyeong oppa..gwenchana bagus lah oppa dah sedar..eunji sempat risau tadi..''kata eunji sambil duduk di samping hongbin..hongbin mencapai tangan eunji sebelum duduk lalu hongbin menarik eunji untuk duduk di samping nya..

''Gumawo..sebab risau kan oppa..mianhae buat eunji risau''kata hongbin sambil menempat kan kepala nya di bahu eunji..eunji mngusap rambut hongbin..''gwenchanayeo oppa..eunji suka macam tu hehehe..''balas eunji..tak dapat eunji menahan airmata nya lagi..ia mengalir semakin eunji tahan semakin sakit rasa nya hongbin tau yang eunji tengah menangis....

''Maaf kan oppa..sebab tak boleh buat eunji bahagia..maaf kan oppa juga, sebab dah mengabai kan eunji selama ini..oppa tak tau nak buat macam mana jika berhadpan dengan eunji oppa telalu sayang kan eunji..sehinga oppa takut untuk meningal kan eunji. penyakit ni akan memisah kan kita oppa akan-''

''Hajima...oppa hiks..hiks,,,jangan fikir yang bukan²..eunji yakin oppa akan selamat..dan kita akan hidup bahagia..percaya lah jangan persoal'kan hal ni..eunji nak bersama oppa tanpa persoal kan hal ni..kita buat macam biasa dan habis kan masa bersama, boleh kan''kata eunji menyela cakap hongbin hongbin pun tersenyum dan memeluk erat tubuh eunji...

''Araseo..eunji balik lah hari dah malam esok kita jumpa lagi''kata hongbin..''erm..shireyeo eunji nak duduk sini bersama oppa..eunji nak jaga oppa..''balas eunji menolak..'

"'tak boleh..eunji esok kan sekolah..lepas sekolah datang lah jenguk oppa''ujar hongbin eunji mempout kan bibir nya hongbin mengusap pipi eunji..

''Oppa tak apa² percyaa lah..''kata hongbin menyakin kan eunji',dan akhir nya eunji pun menganguk faham jika itu kemahuan hongbin tak lama kemudian luhan dan yangh lain masuk untuk menjenguk hongbin..setelah itu mereka pun balik sehabis bercwrita..

''Irene-shi..''pangil hongbin pada irene..irene dan jiyeon pun berhenti sementara eunji dan yang lain dah keluar..

''Waeyo..''tanya irene..

LOVE STORY _[ Complete ]Where stories live. Discover now