- Yeter artik (adin) triplerine dayanamıyorum ayrılalım artık.
- Benden triplerim yüzünden ayrılacaksan kapı orda sehun gidebilirsin.
- Madem öyle ha tamam gidiyorum, dedi kapıyı sertçe kapatarak.
Sehunun gitmesi ile birlikte kendini koltuğa atıp ağlaman bir olmuştu.
Dediklerin için çok pişmandın ama artık sehun gitmişti. Kendini sakinleştiremeyecegini bildiğin için hemen en yakın arkadaşını aradın ve sana gelmesini istedin1 saat sonra:
Arkadaşın evine gelmişti, seni ağlamaklı bir halde görünce telaşlandı ve sana neler olduğunu sordu. Tüm yaşananları eksiz bir şekilde anlatmıştın tabi pişman olduğunu da ekleyerek. Senin olayları anlatmanla arkadaşının sehunu aramasi bir oldu. Fakat sehun'un telefonu kapalıydı ve bu seni cok üzmüştü. Arkadaşına;- Eger o bir daha dönmesse ben vicdan azabindan öleceğim çok pismanim.
- (adin) sakın bir daha böyle deme yoksa seni ben öldürürüm sehun geri dönecek merak etme ben bir yolu bulurum.
- Lütfen bir yolunu bul ben sehunu çok seviyorum.
6 gün sonra:
Arkadaşın seni kafeye davet etmişti, hiç gitmek istemiyordun ama onuda kırmak istemiyordun bu yüzden o seni arar aramaz hemen üstünü değiştirmeye gittin. Sehunsuz günlerin çok zor geciyordu, kendini ölü gibi hissediyordun. Yüzüne makyaj bile yapmadan çantanı alıp dışarı çıktın ve bir taksiye bindin. Kafenin önüne gelmiştin arkadaşını gördün ve el sallayıp yanına doğru ilerledin. Burasi sizin sehunla en sevdiğiniz kafeydi anıların aklına gelmişti ve gözlerin dolmuştu. Hemen boş bir masa bulup oturdunuz, garson geldi ve ne istediginizi sordu arkadasin latte sen ise bubble tea istemistin bu kafenin bubble tea'si cok meşhurdu. Aradan 2 dakika geçtikten sonra arkadaşın lavaboya gitmek icin senden izin aldi. Arkadaşının gitmesinin ardından elinde bubble tea'si ve yüzünde maskesi ile karşına birisi oturmuştu.
- Sehunn!
- Şsst sesiz ol (adin) taşıyacaklar beni
- Ama sen nasıl...
- Evet biliyorum şaşırdın ama şu son 6 günde senden ayrı kalamayacağımı farkettim. Ayrıca triplerinide cok özledim, hala beni seviyor musun? (adin).
- Evet Sehun demenle sana sarılması bir olmuştu. Sende ona sarıldın ve artık birbirinizi bırakmayacağınıza dair söz verdiniz.
Vee ikinci hayal et bölümü geldi nasil olmus begendinizmi? Lütfen vote ve oy vermeyi unutmayın! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE HAYALLER
FanfictionExo ile hayallere hazirmisiniz ! Evettt seslerini duyar gibi oluyorum sanki! Eğer sende hayal kurmayı seviyorsan durma hemen okumaya basla! Dogru yerdesin. Umarım kitabımı beğenirsiniz ve okursunuz. Exo'lu günlerin olması dileği ile.... Başlangıç: 2...