KAİ İLE HAYAL ET

1.5K 66 5
                                    

"Nasıl bu kadar soğuk ve gaddar olabilirsin Kim Jongin!"

Kainin sana davranışları gercekten canına tak etmişti. Her zaman buluştuğunuzda ona güler yuzle yaklaşıp sariliyordun. Ama kai suratsiz bir sekilde duruyordu ve sadece oturuyordu ne "merhaba" nede "sonra görüşürüz" gibi kelimeler kullanmiyordu. Neredeyse hic konusmuyordu artik dayanamadın ve buluşmak istedin. 1 saat sonra evinizin yanındaki kafede bulusacaktiniz ve cok ciddi konusacaktin artik.

***
Oturur oturmaz konuya girdin.

- Yeter artik kai canima tak etti. Neden bana bu kadar kaba davraniyorsun. Seni cok seviyorum bunu adin gibi biliyorsun. Ama bana neden aci cektiriyorsun. Senin gözünün onunde acı cekmem seni uzmuyormu. Eger üzmüyorsa bu iliskiyi devam ettirmenin bir anlami yok kim jongin. Bitirelim gitsin! Eger bana bir açıklamada bulunmassan bir dah dönmemek uzere giderim tercih senin ya konus olaylar tatliya baglansin. Yada sus ve beni kaybetmeye göz yum!

+......

- Konuşmamayı tercih ediyorsun yani!

Kafa sallayarak seni onayladi. O an aeni onaylamasindan sonra istemsizce gözünden yaşlar süzülmeye basladi. Kafeden ciktin ve aglayarak evin yolunu tuttun. Hem agliyordun hemde arkandan kainin geri sana dönmesini bekliyordun. Gerçekten de kaiyi cok seviyordun. Ve her zamnda sevmeye devam edecektin.....

3 sene sonra:

3 sene once olan yaşadığın tüm olaylati unutmustun. Artik ueni hayatina ressam olarak devam ediyordun ve gayet mutluydun. Ama kalbin yinede kaiye aşıktı. 3 sene boyunca onu düşünememeye calışsanda yinede unutmadın ve düşünüyordun. Bugün ise korede ki ilk serginin açılışı vardı biraz buruk biraz heyecanlıydın. Ailen serginde olamayacağı için buruktun ama ya kaiyi görürüm düşüncesiylede heyecanlanıyordun. Yavaş yavas herkes iceri girmeye başladı 90 derece saygı ile eğilerek herkesi selamladin. Herkes içeri girdikten sonra tam sende girecekken bir sebibkolundan tuttu ve çekti. Yüzündeki maskesini çıkartarak

- Beni tanidin mi?

+ KAİ!

- Evet. Seni çok özledim ve görmeye geldim. Seni seviyorum.

+ Madem beni seviyorsun neden beni üzdün? Neden gitmeme izin verdin? Ha?! Hepsinin bir açıklaması vardır umarim. Bende seni seviyoru. Ve çok özledim. Ama hala aklım almıyor bana neden oyle davrandığını kafada bir türlü çözemiyorum.!

- Evet her şeyin bir aciklamasi var. Bende gitmene izin vermek istemezdim. " Geri dön!" , " Gitme!" diyebilirdim ama diyemedim. O zamalar babam gercekten çok hastaydi ve koreden ayrılmamız lazımdı. Eger sana öyle davranmasaydim daha da birbirimize baglanacaktik ve birbirimi birakmamiz zor olacaktı. Her şeyi bizim icin yaptım! Dedi ve sana bir daha birakmayacakmişcasia sımsıkı sarıldı....

Umarim guzel olmustur. Bol ve iyi okumalar! Vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin lütfen. :))

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin