D.O. İLE HAYAL ET

1.1K 53 18
                                    

Gecen sene ingilizcen düşük oldugu icin bu yaz tatili anne ve babanin zorunlu isteği üzerine ingilizce kursuna gidecektin. Ve suan istemeyerekde olda banyoya rutin işlerin icin gitmiştin. Elini yüzünü yikadiktan sonra günlük kiyafetlerini (sizin hayalinize birakiyorum :D zaten hayal et yazıyordum ama olsundu :D) giydin. Mutfağa girdiğinde annen kahvalti yapiyor baban ise işe gitmisti. Annene dışarıda bir sey atiştıracağını söyleyip otobüs durağına dogru yol yürümeye basladin bu sirada bir simit alip yolda yemeye karar vermistin. 10 dakika sonra simit bitirmis ve otobus duragina varmıştın.

Hemen kursa doğru ilerleyip danışma yerinde olan kadına baktın.

- Merhaba! Yeni öğrencilerin oldugu sinif nerede?

+ 2. Katta soldaki buyuk sinif 802 (:D) olması lazim.

- "Teşekkür ederim." dedikten sonra ust kata çıkıp sinifa ilerledin.

Boş bir yer bulup oturdaktan 15 dakika sonra hoca gelmisti ve kendini sinifa tanıtmaya başlamıştı.

- Merhaba arkadaşlar! Ben D.O. Kyungsoo. Koreden transfer öğretmen olarak Türkiyeye geldim.

Hoca yakışıklı biriydi. Türkçesi pek iyi değildi, yarım yamalak konusuyordu. Fakat anlaşılıyordu.Zaten ders ingilizce oldugu icin sorun olmazdı. Acaba kac yaşındaydı diye merak etmeden yapamadın içinden.

- Evet arkadaşlar şimdide sizi tanıyalım.

En ön sıradan başlayarak herkes kendini tanıtmaya başladı. En arkaya oturmayı tercih ettiğinden dolayı sen kendini en son tanitacaktin.
Son olarak sıra sana geldiginde yavaşça ayaga kalktin ve ayrıntısiz bir sekilde kendini tanitmaya basladin

+ Adım (adın). (okulun)'da okuyorum.

- Bu kadarcık mı?

+ Evet ,baska ne söyleyebilirim ki.

- Her neyse, oturabilirsin. Unutmadan söyleyeyim eminim merak edenleriniz vardir. Yaşım 23.

Sanki aklından geçenleri okumuştu. Nedenini bilmiyordun ama yaşını merak etmiştin.

Sonunda bugünün de sonuna gelmiştin. Tahmininden daha iyiydi. Cok kötü geçmemişti.

2 Ay Sonra:

Geçen iki ay boyunca ilk haftalarda dersi nerdeyse hic dinlememistin. Ama sonralara doğru D.O. dikkatini çekmeye başlamıştı. Mimikleri,gülüşü, kalp dudakları kısacası herseyi ile. Sonraki ayda ise ondan hoşlandığını anlamıştın. O da seni sevdigi icin birnirinize cesaretli bir sekilde açılmis ve suan da sevgiliydiniz.
D.O. normalde Korede yaşadığı icin eşyalarının çoğu oradaydı. Ama senin icin ve burada bir işi oldugu icin Türkiye ye taşinacaktı.

D.O.'dan:

Bu akşam Koreye gidip eşyalarımi alip 3-4 gün sonra geri döneceğim ve temelli Türkiyede yaşayacağım. (adın) için Türkiyede yaşamaya uyum sağlayacağıma inanıyorum. Ve onu ÇOOK seviyorum.

Selammm 1 ay aradan sonra tekrar döndüm yogiler. Umarim begenmissinizdir. İstek üzerine yazılmış bir bölümdur. Aslinda öğretmen- ogrenci aski tarzi hikayleri okumayi ve yazmayi pek sevmem o yuzden bu bölümde yazarken zorlandim. D.o 'nun türkiye tasinmasi ve turkceyi birazcikta olsa iyi konuşması felan hizli olaylar olarak gelmis olabilir ama dedigim gibi bu bölümde yazarken zorlandım. Neyse
Bol ve iyi okumalar! Umarim begenmissinizdir. Bir sonraki bolum kris ile olacak. Ne zamn yazacagim hakkinda hicbir fikrim yok. Bu seferki gibi yayinlamadan 1 gun once size haber veririm.
Takipte kalın!
Saranghae 💟

Bu bölümde bana fikir veren "chanyeol_oppam" yogicigime çoooooook teşekkur ederim 💚💟

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin