Oturmuş trenin gelmesini bekliyordun. Bugün iş görüşmesi için yaşadığın Busandan Seul'e gidecektin. İş görüşmesi icin bir pastahaneye gidecektin börek çörek ve tatlilarla uğraşmayı severdin. Tren geldi ve trene binip heyecanli yolculuğuna başladın.
××××
- Merhaba. Ben iş görüşmesi için gelmiştim. Acaba kafenin sahibi burda mı?
+ Bir dakika siz şuraya oturun ben patronu arayıp hemen geliyorum.
Patron erkekti. Eğer yaşlı bir adam olsaydı pek istemezdin nede olsa buraya gelme amacin dedenin sorumluluklarindan kurtulmakti. Annen ve baban 2 sene önce bir trafik kazasına kurban gitmişti. Sende dedenle yasmak zorunda kalmıştın. Çünkü baska akraban yoktu. Turkiye deki akrabalarin seni istemiyordu. Ve korede birtek deden vardı. Patron ise bildiğin kadarı ile 20'li yaşlardaydi.
- Hanımefendi patron bugün gelemezmis. Yarın gelebileceğini söyledi. Malesef.+ Anladım o zaman be yarın tekrar uğrarım iyi günler.
"Nolacak sanki kendini beğenmiş zengin züppe'nin tekidir. Sadece insanlanlari ugrastirmaktan baska hiçbir amaci yoktur bu zenginlerin." diye aklindan geçirirken hemen karşıda gördüğün pansiyona dogru ilerledin ve iceri girdin.
- Merhaba bana bir gecelik kalmalik oda verir misiniz? Boşta bir odaniz varsa.+ Tabiki 16 numaralı odamiz boş. Fiyatı ise 20 won.
- Tamam siz soyle parayı alın. Dedin, ve kadından odanin anahtarininalarak asansörden çıktın. Anahtarı çevirip odaya girdin. Pek hoş bir oda degildi ama bir gecelik idare ederdin.
Yarın::Pansiyondan ayrıldın ve tekrar pastahaneye ilerledin.
-Merhaba patron geldimi acaba?
+Ahh. Evet ben hemen çağırayim.
Çağırmaya gitti. Ve 5 dk sonra arka odadan içeri uzun boylu yakışıklı mı yakışıklı boylu poslu 20li yaşlarında bir adam geldi. Evet erkek değil o bir adamdı....
- Merhaba hoşgeldin. Hemen kendini tanıt. Başka işlerimde var.
+Adım (adın). (yaşın) yaşındayım. Hala okuyorum ve busanda yaşıyorum. Ama eger ise alinirsam seul'e taşıyacağım.
- Iyi. Tanıştığıma memnun oldum. Ben Chanyeol. Park chanyeol. Senin yeni patronunum. Çalışana ihtiyacim olduğundan cok fazla sorgulamiyorum. Ve seni ise aldim.
Chanyeol'un ağızından;
Aslinda şuana kadar hiçbir kızı begenmedim. Ve beni hiçbiri etkilemedi. Ama galiba bu küçük kiz beni etkilemeyi başarmıştı.
Chanyeol'un ağızından ended
Aslında onu zengin bir züppe sanarken o sana hiç hissetmediğin bir duyguyu tattiran bir adamdi. Park Chanyeol.
6 ay sonra::
Telefonunun bir anda titremesi ile irkildin ve arayanin biricik sevgilin chanyeol olduğunu gorunce kalbin hizla atmaya basladi ve heyecanla açtin.
- Efendim sevgilim.
+ Bugün işten sonra seni yemeğe götüreceğim. Hazırlıklı olsan iyi olur.
- Tamam. Hazır olacagimdan emin olmalısın.
Dedin, ve telefonu kapatip isine devam ettin... Nedense şu zamana kadar hic yasamadigin bir heyecan vardı icinde.Umarim guzel olmuştur. Bol ve iyi okumalar! Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Saranghae!:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE HAYALLER
FanfictionExo ile hayallere hazirmisiniz ! Evettt seslerini duyar gibi oluyorum sanki! Eğer sende hayal kurmayı seviyorsan durma hemen okumaya basla! Dogru yerdesin. Umarım kitabımı beğenirsiniz ve okursunuz. Exo'lu günlerin olması dileği ile.... Başlangıç: 2...