SUHO İLE HAYAL ET

3K 96 5
                                    

Korenin en ünlü dergisinin sirketinde çalıyordun. Bugun şirkete dergi cekimleri icin ünlü grup exo gelecekti tabi suhoda. Aslinda suho ile siz lise arkadasiydiniz sen onu hatirliyordun hatta suho senin ilk askindi. 1 saat sonra exo stüdyoda olacakti. Sen ise cok heyecanliydin.

1 saat sonra:
Sonunda bekledigin an gelmisti exo studyoya giris yapmisti. Senin gozun suhoyu ariyordu ve onu gorur gormez cok yakisikli ve tatli olduğunu dusunmeye baslamisken bir anda seni. Müdürünün durmesi ile irkildin. Sira onlara kiyafetlwrini vemye ve onlarla tanismaya gelmisti. Grubun lideri suho oldugu icin müdürün suho ile selamlasirken sende müdürün bir adim.gerisinde gruba 90 derece eğilerek selam veriyordun. Sira fotograf cekimlerine gelmisti. Suho cok hos pazlar veriyordu ve sen bu pozlardan cok etkileniyordun. Ne giyerse giysin suhoya cok yakisiyordu. Suhoyu köşede otururken gordun ve hemen yanina gitiin. Çünkü merak ediyordun acaba seni hatirliyormuydu. Suhonun yanina giderek..

- Merhaba

- Selam

- Ben (adin)tanıştığıma memnun oldum. Bende suho tabi beni taniyorsundur.

- Bende tanistigima memnun oldun oppa. Oppa diyebilirim dimi?

- Tabiki farketmez

- Sana bir sey soracagim oppa acaba beni hatirliyor musun?

- Hayir. Malesef daha onceden tanistikmi? Suho bunu dedikten sonra aslindabiraz üzülmüştün. Cunku suho ile lisede yakin arkadastiniz kisik birsesle cevap verdin.

-Aslinda biz seninle lisede yakin arkadastik beni hatirlamdin mi? Subonun cevap vermeaine firsat kalmadan menejer suhoyu cekimlerin hepsi bitmedigi icin yanina cagirip cekimlere devam etmesi gerektigini soyledi. Suho cekimler boyunca sana bakiyordu galiba seni hatirlamaya calisiyordu.

SUHO'NUN AĞZINDAN:
Aslinda ilk basta onu taniyamasamda o lisede yakin arkadastik diyince aklima gelmisti hatirlamistim. Benim ilk askim (adin). Hala cok guzel ve bakimli. Galuba tekrardan ondan etkileniyorum .

SENİN AĞZINDAN:
Auhonun cekimleri bitmisti. Suyunu içtikten sonra yanima geldi ve bana..

- Seni hatirladim (adin).

- Gerçekten mi? demistin saskinlikla oda bu haline gulmustu.

- Evet gerçekten. Sen benim ilk askimsin seni nasil unuttim aklim ermiyor. Fakat galiba tekradan senden etkileniyorum. Hatta etkilendim. Benimle duygularin karsilikli ise, Benimle Çıkar Misin?

- Evet suho sende benim ilk askimdin. Ve ben senden etkilenmeyi hic birakmadim. Dugularimiz karsilikli ve bu yüzden seninle cikarim, demenle tum studyodakiler ve exo sizi alkisliyordu. Onlarin alkislarinin arasinda birbirinize sımsıkı sarildiniz ve asla birbirinizi birakmayacaginiza dair söz verdiniz.

Umarim guzel olmustur. Sonraki bölüm Chen olcak. Bol ve iyi okumalar. Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayin :D

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin