D.O İLE HAYAL ET

1.2K 55 7
                                    

Bundan tam 2 gün once hic beklenmedik bir sekilde hayatinin teklifini almistin ve suan bu olayi düşünerek tekrar tekrar heyecan yapıyordun. Olay tam olarak soyle olmuştu.

2 GÜN ÖNCE:

D.o ile bir kafede oturmuş kahvelerinizi yudumluyordunuz. Nedense bugün D.o sana bir değişik gelmişti normalkinden daha tedirgin ve heyecanlı gözüküyordu. Dayanamadın ve sordun

- D.o sevgilim bi sorun mu var neden böyle garipsin bugün?

+ Aslında birşey var ama sorun değil. Sana birsey söyleyeceğim fakat bi türlü dogru zamanı bulamadım.

- Bence şuan tam zamanı nede olsa boş oturmaktan iyidir.

+ O zaman direk konuya giriyorum.

- Seni dinliyorum.

+ Biliyorsun ki seninle 3 senedir sevgiliyiz. Bu anlatılmayacak kadar güzel ve hoş hissettiriyor. Koskocaman 3 sene boyunca hem aklımı çaldın, hem kalbimi her anımızda hızlandırdın. Aklım sende kalsın her zaman ama sen kalbime ve evime girer misin? Kısacası benimle evlenir misin Hayatımın aşkı?

Çok şaşırmıştın. Çünkü D.o her zaman için utangaç ve çekingen bir kişiliğe sahipti. 3 yıllık iliskinizden bu derece hoşnut ve bu kadar benimsemesini beklemiyordun. Yavaşça yutkundun ve cevabını vermek için konuşmaya başladın;

- Kyungsoo- ah seni çok seviyorum. Bu teklifin ve bu sözlerin beni benden aldı. Tabikide cevabim EVET! Seninle bir ömür varım.

Sana sımsıkı sarılmış ve sadece o anı yaşıyordu..

GÜNÜMÜZ:

Işte olaylar tam olarak böyle olmuştu. Ve şimdide sıra bu olayalti en yakının annene anlatman lazımdı. Sonradan öğrenmesi hiç iyi olmazdı. Yavaşça televizyona bakan annenin yanına oturarak konuya girdin

+ Anne sana söylemem gereken çook önemli bir konu var. Ve bu konu önemli olduğu kadar muhteşem de.

- Seni dinliyorum. Açıkçası merak ettim bu hem önemli hemde muhteşem haberi.

+ Söylüyorum. Şimdi biliyorsun ki biz D.o ile yaklaşık 3 senedir birlikteyiz.

- Evet. Biliyorum.

- Geçen gün D.o ile kafade buluştuğumuzda bana çok onemli bir şeyden bahsedeceğini söyledi. Normalden daha heyecanlı ve tedirgindi.

+ Tamam kızım anladım. Asıl konuya gel.

- Işte bende söyle diyince bana her kelimesini özenle seçerek bir evlenme teklfi etti. Bende kabul ettim. İyi mi yaptim?

+ Sizin ilişkinizi en başından beri biliyorum zaten ve destekliyorum. Çünkü D.o hem güvenilir, hem yakışıklı, hemde çok beyefendi bir çocuk. Babanla ben konuşurum. O da olaya olumlu bakacaktır ve pozitif düşünür. Nede olsa aileler birbirini tanıyor.

+ O zaman ben şimdi D.o 'yu arayıp senin dediğini ve olumlu düşündüğünü söylemeli miyim?

- Hemen söylemelisin. Şuan aramaman hata.

Uzuuuun aradan sonra merhaba yogiler! Sizi ve wattpad'i gerçekten çok özledim. Malum TEOG. Şimdiden çalışmalara başladığım icin pek vakit bulamadım. Bundan sonra haftada en az 1 bölüm atmaya çalışacağım. Sıradaki hayal et için İlk yorum gelir!

Umarım güzel olmuştur. Bol ve iyi okumalar. Oy vermeyi ve fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın :))


EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin