1 haftadir bölüm yazamadigin ve sizi beklettigim icin ozur dilerim. Ama cok az oy geldiginden pek yazasim gelmedi. Sonradan düşündüm ki oy sayısı hiç önemli degil. Önemli olan sizin begenmeniz ve okumaniz.İyi okumalar!
Her icin artık çok geçti. Sehun gitmişti. Ve sehun'a "gitme" diyememistin. Kac gundur odanfan cikmadin artik annen cok meraklanip kendine bir sey yapmandan korkuyordu bu yuzden de her dakika yanina geliyordu. Sehunu geri kazanacaktın. Bunu aklina koymustun. Sehunu bulman biraz basitti. Çünkü Exo bugun engelli hayranları icin minik bir konser verecekti. Sende o konsere bir sekilde girip sehunu bulacaktin ve eskisi gibi mutlu olacaktin. Cesaretin vardi bunu yapmaya çünkü hala sehunu seviyordun ve onunda hala seni sevdigine inanaiyordun.
Sehunun Ağızından:
Aslında o gün gitmek istememistim. Sadece bir kac adım atip beni durdurmasini ve "gitme" demesini beklemiştim. Ama bekledigim sey olmadi bana gitme bile demedi. Hem şaşırmıştım, hemde üzülmüştüm. O an sadece beynimi dinledim kalbimle hareket etmedim ve arkama bakmadan gittim. Keske o an kalbinle harekt etseydim ve suan bu kadar aci çekiyor olmazdım. Hala (adin)'ı seviyorum. Ve o da beni seviyor...
(Sehunun Ağızından ended)
Hizlica hazırlandın ve evden çıktın. Bu olay annesi şaşırtmıştı nede olsa 3 aydır evden çıkmıyordun. Hemen yoldan geçen bir taksiyi durdurarak bindin ve konser alanının adresini vererek ilerlemeye basladiniz. Arabada perugunu taktin nede olsa seni tanimamasi lazimdi. Perugunu taktiktan sonra rujunu dahada koyulaştirdiktan aonra işini bitirdin. Aradan 25 dk felan gecmeden konser alanina vardin. Taksiye parasini versikten sonra hızla konser alanına ilerleyerek yerini aldin ve bir mc konusmaya basladi.
MC: Evet exo-ller hazirmisiniz? Evet seslerini duyuyorum. Tamam tamam sakin olun sizi daha fazla bekletmeden Exo'yu sahneye davet ediyorum. Karşınızda EXOO!
Herkesin bağrışları icerisinde exo sahneye geldi ve suho konusmaya basladi.
Suho: Exo-l hazir misiniz Exo ile eğlenmeye. Hazirsiniz biliyorum. Bugün her zamanki gibi bir olalim ve şarkılarımizi söyleyelim. We Are One!
Monster, Lucky One ve Love me right'dan sonra Sehun konuşmaya başladı.
Sehun: Şimdi ise şanslı bir hayranimizi yanimiza çağıracağız ve ona bir sürprizimiz car. Immm acaba kimi seçsem. Sen! Küt sacli ve kahkullu olan. Hemen gel buraya exo seni bekliyor..
Sehun birsürü kişi arasindan seni seçmişti. Heyecanla ayaklarin titreye titreye sahneye çıktın daha doğrusu tam çıkacakken düştün ve perugun kafandan fırladı. O anda sehunun sesini işittin galiba seni tanımıştı.
- (adin)!
- Sehuun..
- Senin burada ne işin var!
- Direk doğruları söyleyeceğim. Aslinda buraya hala seni sevdigim ve seni görmek istedigim için geldim. Ve sana bi sorum var. Tekrardan benimle çıkar misin? Sonsuza dek!
- Evet! Sonsuza dek senin sevgilin olurum.
Umarim guzel olmustur. Bol ve iyi okumalar! Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin lutfen. Saranghae!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE HAYALLER
FanfictionExo ile hayallere hazirmisiniz ! Evettt seslerini duyar gibi oluyorum sanki! Eğer sende hayal kurmayı seviyorsan durma hemen okumaya basla! Dogru yerdesin. Umarım kitabımı beğenirsiniz ve okursunuz. Exo'lu günlerin olması dileği ile.... Başlangıç: 2...