LAY İLE HAYAL ET

1.2K 64 9
                                    

Her sey bir telefon konuşması ile başlamıştı. 4 Ocak 2016 bundan tam 5 ay önce lay ile telefonda tanismistiniz. Lay sm sekreterini ararken numarayi yanlış girmiş ve seni aramıştı.

4 Ocak 2016:

- Chai ben Bugün sirkete saat kacta gelecektim? Prova saat kacta?

+ Efendim?

- Chai sen misin?

+ Hayır. Ben (adin).

- Pardon yanlış aramışim. Özür dilerim. Tanıştığım memnun oldum buarada ben Exo'dan Lay.

+ Lay! Ben çok büyük hayraninim. Seni cok seviyorum ve destekliyorum. Seni nasil gorebilirim? Bu senin numaranmi?

- Sakin ol! Şirketin önünde seni bekliyorum. Kiymetli fanim.

+ Tamam geliyorumm.

Günümüz:

Lay ile ilk konuşmanız böyle olmustu. Ve bugün aksamda aksam yemegine gidecektiniz. Elbiseni hazirlayip, dus almaya banyoya ilerledin. Dustan çıktıktan sonra elbiseni giyip makyaj yapıp lay ile bulusacaktin. Zaten saat gec olmuştu ancak banyodan çıkardın.

***
Son kez boy aynasına baktıktan sonra evden ciktin. Lay seni sokağın köşesinde bekliyordu. Arabaya bindin..

- Çok beklettim mi?

+ Hayir. Önemli degildi.

- Beklettim yani?

+ Birazcık. Ama sorun degil !

- Neyse beklersin benim icin değil mi?

+ Tabiki.

Uzunca bir yoldan sonra restorana vardınız. Yemegin ortatalarina dogru lay konuşmaya basladi.

- Beni seviyormusun?

+ Tabiki evett.

- Bende seni.

+ Bu kadar mi?

- Evett.

+ Ya!

- Tamam tamam. Her zaman seninle olacagim ve seni bırakmayacağım. Sende beni bırakmayacaksin!

+ Tabiki!

Umarim güzel olmuştur. Bol ve iyi okumalar! Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayin lütfen. Destekleriniz benim icin çoook önemli.

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin