KRİS İLE HAYAL ET

4.4K 125 28
                                    

Yarın günlerden 31 Aralık 2015'ti. Okulunuzda yılbaşı partisi vardı. Ve basketbol takımından kris'te partide olacaktı, çok heyecanlıydın. Alışverişe çıkman lazımdı hemen en yakın arkadaşını aradın ve durumu anlattin. (en yakin arkadasin ismini size birakiyorum.)

1 saat sonra:

Kapısının zilinin çalmasıyla  koltuktan fırlayıp kapıya koştun, hemen kapıyı açtın ve içeri geçtiniz. Durumu tekrardan özetledin ve hemen hazırlanıp çıktınız. Dışarıda otobüsler çok dolu olduğundan dolayı taksi ile gidecektiniz hemen bir taksi durdurup bindiniz. Sonunda alışveriş merkezine gelmiştiniz. Taksiden inip Avm'ye girdiniz karşınıza çıkan ilk mağazaya girip abiyeler bakdınız straplez bir elbise beğendin miniydi aynı zamanda rengi ise beyazdi kar beyazı. Elbisenin altına ise ince topuk bir ayakkabı giyecektin saçınıda dalgalı yaptırıp çiçek tacı taktıracaktın.(bu benim hayalimdi sizde istediginiz gibi hayal edebilirsiniz ). Elbiseyi alıp hemen eve gittiniz çünkü saat çok geç olmuştu eve gider gitmez uyumuştun.

31 Sabah sabahı:

Sabah kalktığında saat 09.00'u gösteriyordu. Hemen kalkıp elini yüzünü yıkadın ve kahvaltını yaptın. Arkadaşını arayıp onlara gittin. Beraber partiye gidecektiniz. Arkadaşına gitmiştin biraz oturduktan sonra saat 16:00'dü. Parti ise 19:00'deydı. Hemen evden cikip kuagore gittiniz. Kuaforde de elbiselerinizi giyip partiye geçtiniz. Çok heyecanlıydın. Sonunda kris tam karşısındaydı. Sizin masaya doğru ilerlediğini fark ettin ve hemen lavaboya makyajını tazelemeye gidiyordun. Tam lavaboya ilerlenken bir anda arkandan biri sana sarıldı. Kim diye arkana dönmeye çalışırken arkandaki kisi kollarını gevşetti ve burun buruna geldiniz. Arkandaki kişi Kristi!..

- (adın) seni çok önceden beri seviyorum her maçımıza geldiğinde seni görüyorum ve heyecanlanıyorum. Maçımıza gelmediğin zamanlarda ise gözüm hep seni arıyor. Sonra sonra fark ettimki senden cok hoşlanıyormuşum. Eger duygularımız karşılıklı ise Benimle Çıkar Mısın?

- Evet Kris duygularımız karşılıklı bende seni seviyorum ve seninle çıkarım.

- Seni seviyorum melegim.

-Bende seni sevgilim.

Umarim guzel olmustur. Krisin medyadaki fotosu yakiyor bol okumalar Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayin :)

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin