Bugun gunlerden saliydi yani portakal festivalinin oldugu gün. Portakal festivalinde oyunlar, yarismalar vb. etkinlikler yapilirdi. Sende bugun bos oldugun icinfestivale gidecektin. Yuzune hagif bir makyaj yaptiktan sonra evden ciktin. Sonunda festival alanina geldin. Son ses muzik caliyor, herkes oyunlara odaklanmis. Bir tane panlart gordun pankartta " Gülmeme yarismasina katilmak ister misin? Bence bu yarisma tam cesurlara gore. Cesur ve kendine güveniyorsan hadi bakalim!" senin dikkatini cekmisti. Nede olsa cok gulen biri için zor bir yarismaydi. Yarisma alanina dogru yürüdün ve bir sandalyeye oturdun. Karsinada uzun boylu dev gibi bir yakisikli cocuk oturdu. Gercekten yakisikliydi. Yarisma boyunca dev ile göz göze olmak heyecan vericiydi. Yarisma basliyordu. Son 1... 2... 3... Basla! Dev ile göz göze geldiniz. Kepce kulaklari ile cok tatli ve komik gözüküyordu.
3 dakika sonra:
Dayanamadin ve artik suyu agizindan püskürtüp gülmeye basladin. Senin gülen halini gorunce oda gulmüstü. Bunca olaydan sonra aksam olmustu ve festival alanindan cikip eve dogru yürümeye basladin. Arkandan birisi kolundan tuttu ve seni kendine cevirdi. Bu yatismadaki devdi.+ Selam
- Merhaba
+ Ben Chanyeol sen?
- (adin)
+ Tanistigima memnun oldum.
- Bende
+ Seni evine birakmami ister misin?Olur . dedin. Ve eve dogru yürümeye beraber devam ettiniz. Aslinda chanyeoldan etkilenmistin. Galiba ilk görüşte ask buna deniyordu. Sen icinden bunlari dusunurken chanyeol bir anda konusmaya basladi.
+ Benimle Çıkar Mısın? Galiba daha ilk görüşte aşık oldum sana ufaklık.
- Evet. Yani galiba bende senden etkilendim. Sevgilin olurum dev.
+ Wawh. Bu cok heyecan verici ilk kez biriyle cikiyorum.
- Bnde. Dedin ve gulüştunuz.
Umarim guzel olmustur. Bol ve iyi okumalar! Vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin. Bu bolum silindigi icin tekrardan yayinliyorumm. :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE HAYALLER
FanfictionExo ile hayallere hazirmisiniz ! Evettt seslerini duyar gibi oluyorum sanki! Eğer sende hayal kurmayı seviyorsan durma hemen okumaya basla! Dogru yerdesin. Umarım kitabımı beğenirsiniz ve okursunuz. Exo'lu günlerin olması dileği ile.... Başlangıç: 2...