TAO İLE HAYAL ET

1.2K 56 3
                                    

-Aaa hirsiz yardim edin!

+ Ne tarafa gitti? Cantanizda önemli eşyanız var miydi?

- Sag tarafa dogru gitti. Herkes icin önemli sayilmaz ama benim icin onemliydi. Hayrani oldugun Zitao'nun imzali posteri ve fan bulusmasinda bana verdigi su şişesi vardi. Demenle karsindaki maskeli adamin maskesini cikartmasi bir olmustu. Evet o maskeli adam tao'ydu.

- Bence posterin pek önemi yom sana tekrardan imzalayabilitim. Su sisesine gelince bunu alabilirsin yeni aldim ve sadece 1 yudun içtim. Ama aglama. Aglayan kizlardan pek hoslanmam.
Bana telefon numarani verirmisin?

+ Söz aglamayacagim bidaha. Telefon numaram 010** *** . Ama telefon numaramı neden istedinki?

- Bosver pekte onemli değil. Adin?

+ (adin)

TAO'NUN AĞIZINDAN:

Telefon numarasini istedim. Çünkü ona yeni çanta almak istiyorum. Cantasi onun icin degerli olmali cunku cook agliyordu ve bende ona canta almak istedim. Nede olsa tam ideal tipim ve guzel kiz...

×××

Tao bulustugunuz yere eli de bir hediye paketi ile gelmisti. Buyuk bir hediye paketine benziyordu. Acaba icinde ne var diye düşünürken..

- Senin için çanta aldim. U arim beğenirsin.

+ En sevdigim renkte. Çook teşekkür ederim zitao. Sana bir sey sorabilirmiyim?

- Tabi.

+ Aslinda bu konuya genelde kizlar girmez ve bu soruyu da genelde kizlar sormaz ama ben sana olan sevgimden soruyorum. Aslinda tanisali 4 gun oldu ama ben seni 3 yildir taniyorum zitao. Benimle çıkar misin?

- Dedigin gibi genelde bu konuya genelde erkekler girer ve bu soruyuda erkekler sorar ama sen bir ilke adim attin ve bende bir ilke adim atarak evet diyorum. Çünkü seni ilk defa görmedim. Her hayran buluşmasına geliyordun ve artik senden etkilenmeye baslamistim. Agladigin gun ise sana duygularımı soyleyecektim ama sen agladigin icin vazgecmistim. Tekrardan cevap veriyorum ufaklik sevgilin olurum.

Umarim guzel olmustur. Bol ve iyi okumalar! Vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin lütfen. Istekleriniz varsa yoruma yazin. Mutlu ve exo ile kalin.💚

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin