LAY İLE HAYAL ET

2.5K 85 8
                                    

Dün gece internette gezinirken bir haber gördün. SM tarafindan paylasilmisti. Haberde exo'nun kiz grubunu oluşturulacağı yaziyordu ve secmeler baslamisti. Aklindan seninde yetenekli oldugunu düşündüğün geldi ve hemen secmelere katilmak icn basvuru yaptin. Eger senin basvurunu kabul ederlerse 1 hafta sonra seni ararlardi.

1 hafta sonra:
Hala seni aramamislardi. Ve sende artik ümidini kesmistin taki telefonun calana kadar telefonu actiginda bir bayan sana

- Merhaba! (adin) ben SM görevlisi hee young choi. Seni dun aramıştık fakat sana ulasamadik. O anda aklina gelmisti dun telefon beklemkten uyuya kalmistin ve bu yuzdende telefonun caldigini duymamistin.

- Aa evet. O gun uyuya kaldigin icin telefonu duymamisim ve size cevap veremedim. Cevapsiz arama olarakta gozukmedi ozel numara oldugundan. Secmelere katilacagim degilmi? Gönderdiğim videoyu begendiniz

- Evey gonderdiginiz videoda gercekten guzel dans ediyorsunuz ve sesiniz cok guzel. Bu yuzdende son secmeler için bugun saat 2 de sirkete gelmeniz lazim.

- Tabiki saat tam 2 de sirkette olurum dedin ve telefonu kapattin. Sana cok sacma gelmisti saat 1.30'du. Yarim saat kala aranirmiydiki. Bunlari dusunmeyi birakip hazirlanmaya ciktin cunku sadece 30 dakikan vardi. Hazirlandin ve hemen evden cikip bir taksi ye bindun. Sonunda sirketim önüne gelmistin. Kapida koskocaman SM Town yazisini görmek seni daha cok heyecanlandirmisti. Derin bir nefes aldiktan sonra binaya adimini attin ve bir görevli sana

- (adin) ?

- Evet benim.

- Simdi hemen benimle gel. Dedi ve senin elinden tutup surukleyip asansore götürdü. Ikinci kata cikiyordunuz. Zaten heyecanliydin ve şimdi daha da heyecanlanmistin. Asansorden indiniz ve buyuk bir kapinin önüne geldiniz. Iceri girdiginizde sadece bir oda degildi. Cokk buyuk bir salondu ve secmelre girecek olan kisilerin yanina oturttu kadin sanada  senin  ismin cagrildiginda sahneye cikip performansını sergilemen gerektigini soyledi. Herkes tek tek cikmisti sahneye. Bir anda isminin soylenmesi ile sıçradin ve hemn sahneye ciktin. Exo - xoxo söyleyecektin. Çünkü exonun en sevdigin sarkisiydi. Sahneye ciktin ve ne goresin jurilerde Lay' de var. Lay senin biasindi ve her zaman onu gercekte gorup onunla birlikte calismak istemistin. Lay sana bakiyordu. Layin bakislari altinda yavas yavas sarkiya basladin. Iyi soyluyordun. Gozlerini kapatip sadece şarkıya odaklanmistin. Sarki bittiginde gözünü actin ve herkeain seni ayakata alkisladini gorsun Lay'inde. Sahneden inip yerine gecip oturdun. En son yarismaci sendin ve simdi kimlerin kazandigi ve hangi uyeyi temsil edecekleri aciklanacakti. Bir kac tane kizin ismi soylendi ve sonunda seni isminde soylendi. Secmeleri gecmistin. Ve sende Lay'i temsil edecektin. Lay'i temsil edecegin aciklandiginda Layin sana siritmasi ve o müthiş gamzelerinin belirgin olmasi aklindan cikmiyordu. Sana bir odaya gitmen soylenmisti. Sende soylenen odaya gittin ve oturdun. 5 dakika sonra odaya lay girdi.

- Merhaba. Ben Lay

- Merhaba bnde (adin)

- Tanistigima memnun oldum (adin)

- Bende memnun oldum.

- Eee neler yapmaktan hoslanirsin?

- Muzik dinlemeye bayilirim, kitap okumayi ve yemek yapmayi severim.

- Hmm ozaman guzel yemek yaparsın sen dedi ve guldu. Peki exodan biasin kim?

- Sizsiniz. Yani sensin.

- Vay demek bu guzel hanimin en sevdigi oppasiyim. Sansli olmaliyim. Ve bu guzel hanim bana numarasinida vermeli degilmi?

- Evet dedin siritarak. Numaram 056* 7** 2*** sen numaranı vermeyecekmisin?

- Tabiki bnde numarami verecegim. 052* 1** 4*** . Cok mutlu olmuştun sanirim hayatini eb guzel günüydü. Bugun gunligine yazacagin com sey olmustu. Acaba daha neler olacakti?

Umarim guzel olmustur. Sanirim bu yazdığım en uzun bolum oldu 507 kelime. Bol ve iyi okumalar! Vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin :)) Destekleriniz icin cook tesekkur ederim. Ve yazim hatalarından dolayı özür dilerim.

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin