LAY İLE HAYAL ET

1.4K 67 19
                                    

Bugun yeni spor hocan gelecekti. Bir onceki ile kavga etmiştin. Cunku cok zayif ve simarik bir bayandi. Ve sen o tur kisilerden nefret ederdin. Kapinin çalması ile yeni spor hocanin geldigini anladin ve kapiya ilerledin.

+ Buyrun Hoşgeldiniz.

- Hosbuldum (adin) Hanım

+ Gulumsedin ve " Hanim demenize gerek yok samimi olabilirsiniz. Nede olsa her gun görüşeceğiz artik." her gun görüşeceğiz demistin cunku gelen spor hocasi hem yakisikli hem tatliydi..

- "O zaman sizde bana sizli konusmayin. Nede olsa samimiyiz degilmi?" dedi sırıtarak. Ben lay tanistigima memnun cok memnun oldum. Görünüşe bakilirsa sizinle cok uzun bir programimiz olmayacak cunki siz zaten vücudu iyi bir bayansiniz ve sadece birazcik gobeginiz var. Dedi, eli ole az isareti yaparken.

+ Bende tanistigima cok memnun oldumm. Bu söylediklerinizi bir iltifat olarak mi kabul etmeliyim?

- Tabiki. O zaman bugunden baslayalim. Sizinle 1 haftada programimiz biter ve eski fiziginize kavusursunuz.

3 gün sonra:
"Layy görüyor musun? 4 kilo vermisim! Ve sadece 3 günde. Hepsi senin sayende cook teşekkür ederimm." diyerek boynuna sarildin o da sana karsilik verdi.

+ Hepsi senin azmin sayesinde sen azimli olmasan 4 kilo veremezdin.

- Değil mi? Cokk teşekkürler benim tatli hocacigim.

1 hafta sonra:
Artik eski fizigine kavuşmustun. Bunun mutluluğunu yasiyordun ama bir yandanda üzülüyodun. Cunku tatlis hocan yani lay artik gelmeyecekti. Ve birdaha karsilasma olasiliginiz cok dusuktu. Ondan gerçekten etkilenmistin.

- "Ben gideyim artik en tatli öğrencim. Seni cook özleyeceğim." dedikten sonra gozunden yaslar suzulmeye basladi. Zaten zor tutuyordun. Aglamani gormesi ile sana birkac adim yaklasti.

+ Gitmesen olmaz mi?

- Ama artik sen eski fizigine kavustun. Kalmamin bir anlami varmı ki?

+ Eski fizigime kavuşmuş olabilirim. Ama bu senin gitmen icin bir sebeb değil. Hem kalman icinde sebebin var. Senden hoslaniyorum lay. Benimle cikar misin?

- Bir kizdan cikma teklifi almak ladar degisik bir hos yokmuş. Kalacagim tonton ogrencimm.

+ Yani bu ne anlama geliyor.

- Artik benimsin demek oluyor. Sana bakan erkeklerin burnunu kiracagim ve seni koruyacagim.

Umarim guzel olmuştur. Bol ve iyi okumalar! Vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin lütfen. :)) ;)

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin