LUHAN İLE HAYAL ET

715 42 13
                                    

Yogilerime süpriz yapım dedim.
Biliyorum sizi cok beklettim belki beni ozlemissinizdir ha 😹 Ben sizi cok özledim ve 63K için çok tesekkkurleerr

Yine her zamanki gibi hastanede ordan oraya koşturuyordun. Tam 1 sene önce üniversiteyi bitirmis ve ise başlamıştın. Hastenede anestezi teknisyeni olarak çalışıyordun. Görevin sadece hastaları uyutmak ve ameliyata hazırlamaktı.
Aynı zamanda Luhan ile mutlu bir evliliğin vardı. Hatta 1 aylık hamileydin ve artik izne ayrilacaktın.
Son hastayida hemşireye teslim ettikten sonra kıyafetlerini değiştirmeye soyunma odasına ilerledin. O anda telefonun çaldı, arayan Luhandı.

Sen: Efendim hayatım.

Luhan: Hastaneye yaklaştım. Hazır mısın?

Sen: 10 dakikaya hazırım. Dış kapıya gelirim.

Luhan: Tamam bekliyorum.

Luhanla konuşmani bitirdikten sonra hızlıca üstünü degistirdin ve dış kapıya ilerledin. 3 dakika gecmeden Luhan arabasıyla belirdi ve arabaya dogru ilerledin.

Sen: Selam!

Luhan: Hoşgeldin. İşin nasıl geçti?

Sen: Her zamanki gibiydi. Sen neler yaptin?

Luhan: Sana guzel ve lezzetli yemekler yapmak için malzemeler aldım. Bundan sonra yemekler benden sorulur ,der ve göz kırpar.

Eve gelince sen rahat etmek için direk pijamalarini giyinmeye gidersin Luhanda direk mutfaga yemek hazırlıklarına gider. Giyindikten sonra muftafa kapıdan bakarsın fakat daha birseylerin hazir olmadığını görünce oturma odasına televizyon izlemeye gecersin.

Aradan bi 20 dk geçtikten sonra Luhanin sana seslenmesi ile yerinden kalkarak mutfaga gidersin. En sevdigin yemegi yapmıştır. Yaptığı yemege gözlerin parlayarak baktığını görünce gülerek sana sarılır ve daha sonra beraberce yemegi yemeye başlarsınız.

Uzuuuuun bi aradan sonra hepinize merabaaaa! Cidden hikaye yazmayı ozledigimi fark ettim. Umarim bölümü begenirsiniz. Bol ve iyi okumalar. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum.

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin