LUHAN İLE HAYAL ET

1.6K 78 14
                                    

Luhan'in Annesi ile konusmasi:

+ Anneee!

- Efendim Luhan.

+ Sana cok önemli bir konudan bahsetmem lazim. Ve bu çok ciddi bir konu.

- Neymis o ciddi olan konu? Anlat bakalım.

+ Ben, ben bizim yan dairede oturan (annenin adi) teyzenin kizindan hoslaniyorum. Yani seviyorum. Diyorum ki bizim icin birşeyler ayarlasan ve ben ona duygularimi itiraf etsem nasil olur? Nede olsa artik ikimizde büyüdük.

- Benim yakisikli oglum birilerinide mi severmis. Yerim ben senin sevgini.

+ Anne simartma beni.

- Tamam, tamam ben ayarlarim.bir sekilde.

Senin Ağzından:
Tam 3 önce yan komsuniz luhanin annesi sana " luhanla cok iyi anlastiginizi fark ettim. Acaba luhanla bir yerlere disari gezmeye çıksanız dahada kaynaşsaniz nasil olur?" demişti. Ordan hemen annen soze atlayaraj "tabikide olur" demişti. Ve sende bugun luhan ile bulusmak icin hazirlaniyordun. Aslinda luhanla his bir arkadasliginiz vardi. Kendine en yakin hissettigin ve en samimi buldugun ilk ve tek erkekti o. Hem yakisikliydida. Nelkide ondan etkileniyordun. Evet evet ondan ram anlamiyla etkileniyordun. Hazirlanmani bitirdikten sonra kot ceketi giyio, aynada son kez kendine baktin ve ciktin. Kafeye gelmistin. Hala luhan yoktu. Icinden acaba gelecekmi? Yoksa annesinin zoru ile mi geliyor? Diye disunurken luhan geldi.

+ Galiba seni beklettim. Eger beklettiysem özür dilerim.

- Hayir cok beklemedim. Ozur dilemenede gerek yok.

+ Tamam o zaman. Eee daha daha nasilsin neler yapmaktan hoslanirsin.

- Herzamanki gibi enerjigim. (hoşlandığın seyleri soyluyorsun) peki ya sen nelerden hoslanirsin?

+ Ben mi? Müzik dinlemek ve soylemekten cok hoşlanirim. Haa unutmadan bide senden hoslanirim!

- Ne? Benden mi?

+ Evet dogru duydun. En cokta senden hoslanirim. Kisacasi seni seviyorum (adin) sevgilim olur musun?

- Eğer suan bu duyduklarim dogru ise. Seygilin olurum luhan.

+ Suan cok mutlu oldumm. Seni seviyorum sevgilim. Dedi ve sana sarildi..

"Luhan hayatimin ve hayalimin erkeği. Seni cok seviyorumm" diye kulagina fisildadin sana sımsıkı sarilirken....

Umarim guzel olmustur. Bol ve iyi okumalar! Vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin. Sizi kocaman öpüyorum. Destekleriniz icin cook tesekkur ederimm.

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin