SEHUN İLE HAYAL ET

1.4K 48 13
                                    

- Bugün derse çok basit bir soruyla başlayacağım çocuklar.

Sinifa gelen yeni edebiyat hocasi derse değişik bir konusma tarzi ile başlamıştı. Normalde hocalar direk yeni konuya girerdi. Ama bu hoca farklıydı.

- Sizce arkadaşlık dosluk nedir ? Cevabı olan varmı aranızda

Arkalardan bir kiz hemen izin alıp konuşmaya başladı.

+ Hocam bana gore dostluk asla ama asla vazgecemedigin , her zaman yaninda olan ,sen ona nasil olumlu pozitif bakiyorsan onunda sana ayni sekilde bakmasidir.

- Peki sana göre boyle bir şeydir dosluk. Peki sinif simdide bana dostluk ile ilgili birkac anlamlı soz söyleyecek olan varmi?

Adının sehun olduğunu bildiğin cocuk ayaga kalkti ve ...

- Dost gecenin dördünde telefon edecegin kişidir hocam. Ve bu yaşıma kadar asla kimseye güvenmedim. Artik birilerine guvenmek istiyorum. Ve bu güveneceğim kişinin bu sınıfta oldugunu düşünüyorum.

Sehunun Ağızından;

Evet ışte bunlar benim düşüncelerim. Bu söylediğimle (adın)'a vurgu yapmak istedim. 2 senedir aynı sınıftayiz ve ben artik onunla dost olmak istiyorum. Belkide daha ilerisi bilmiyorum... Ailemin ölümünden sonra kimse yüzüme bakmadı ve ben artik beni düşünecek birilerini istiyorum hayatımda.

Flasback.

Bu konuşmalardan sonra birazda olsa sehuna hak verdin. Nede olsa ailesi öldükten sonra kimse onunla konuşmadı. En güvendiği kisiler bile onu bu zorlu zamanlarinda yalniz birakti. Her zaman icin acaba ona destek olsam mi yanina gidip teselli etsem mi diye düşünmekten hep sıkıntı icerisine düştün ve ona teselli verecek cesareti kendinde bulamadın. Ama belki bu dersdeki konusmalardan sonra bi cesaret gelirdi?

1 sene sonra;

En sıkıntılı ve düşünceli zamanları sehunla birlikte atlattık. O gün hocanın konuşmaları üzerine gercekten cok düşündüm ve sehuna destek olma kararı aldım. Aradan bir kac ay geçince sehun benimle dosttan dahada ileriye yani sevgili olmak istediğini söyledi bende ona karsi duygularım oldugu icin kabul ettim ve suanda segun ile birlikte cok güzel,mutlu,sıkıntısız bir hayat yasiyoruz . Darısı başınıza ;)

Umarim beğenmişsinizdir. Cok geciktirdiğim icin yazmak istedim ve yazdim :D benim pek içime sinmedi ama siz umarım begenerek okursunuz. Iyi okumalar! Saranghae 💚

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin