LUHAN İLE HAYAL ET

4.9K 158 17
                                    

Luha'nın Exo'dan ayrılmasıyla ilişkinizde bitmişti. Çünkü sen Korede luhan ise Çindeydi. En fazla bir ay birbirinizden ayri kalmıştınız. Sonra çok zorlandığınızdan dolayı ilişkinize son verme karari almıştınız.

Olaydan 1 sene sonra:

Yarin EXO'LUXİON Kore'nin 3.günüydü ve sende o konsere bilet almıştın. Çok heyecanlıydın biran önce yarın olmasını istiyordun. Yatmadan önce kıyafetlerini hazırladın ve yattın.

Sabah:

Saat sabah 08.00'i gösteriyordu. Çok heyecanlıydın, hemen elini yüzünü yıkayıp kıyafetlerini giydin. Evden erken çıkacaktın önde yer kapmak için ama yinede önde olamazdın, çünkü geceden beri konser alanında bekleyen hayranlar vardı. Kahvaltını yapıp evden çıktın ve bir taksiye binip konser alanının önüne gelmiştin. Bir sürü hayran vardı 1000 kişi vardır belki bekleyen.

Sonunda konser saati gelmişti çook heyecanlıydın. Hayranlar içeri alınmaya başladı fakat sen ezileceğinden korkup en son girmeye razı olmuştun. Konser alanına girmiştin fakat hem sıkışık bir yerdeydın hemde en arkadaydın. Arkandan bir menejer sana vip'te bir yer boşaldı, burda çok sıkışmışa benziyorsun istersen sen  vip'e gecebilirsin, dedi. Sende hemen kabul ettin çünkü tüm konser boyunca o şekilde sıkışık duramazdin. Vip bölümüne gectiginde maskeli tanidik bir yuz vardi LUHAN...?!

- Luhan! Senin burada ne işin var.

- (adin)! Sende mi konsere geldin?

- E-e-e evet ama sen...

- Evet evet çinden geldim. Artik koredeyim. Sana bir sey sorabilir miyim?

- Tabiki

- Senin sevgilin varmi? Yani hala beni seviyormusun?

- Evet seni hala çok seviyorum Luhan

- Peki. Benimle tekrardan çıkar mısın? Ölene kadar!

- Evet Luhan seninle çıkarım. Ölene kadar! Dedin ve birbirinize sımsıkı sarıldınız konser ise hayal olmuştu konseri unutup ayrı geçirdiğiniz zamanları değerlendiriyordunuz.

Umarim guzel olmustur. Keske lulu exo'ya geri donse ama bu mumkun degil. Neyse uzatmiyorum oy verip yorum yapmayi unutmayin :D Bir sonraki bölüm hangi uye olsun yoruma yazin ona göre değerlendireceğim.

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin