CHEN İLE HAYAL ET

2.7K 110 11
                                    

Chen ile ilk arkadaslarinla gittigin bir karaoke barda tanistin. Orada chen'in sesinin guzel oldugunu fark ermistin ve karsilikli numaralarinizi birbirinize verdiniz. Chen kesinlikle cok yakışıklıydı. Umarim oda seni guzel bulmustur ve senin ondan etkilendigin gibi oda senden etkilenmistir diye aklindan gecirdin.

2 sene sonra:
Hayallerin gercek olmustu ve sonunda chen ile evlenmistiniz sen ise 8 aylik hamileydin. 1 ay sonra bir kiz cocugunuz olacakti. Bu yuzden cok heyecanliydiniz. Gublerden pazardi Chen ile birlikte piknige gidecektiniz bugün. Uzun zaman olmustu piknige gitmeyeli. Kahvaltinizi yaptiktan sonra , öğle yemegi icin piknik hazirliklarinizi yaptiniz ve arabaya bindiniz. Sonunda gelmistiniz piknik alanina chen hemen senin kapni acti ve arabadan cikmana yardim ettti. Sende tesekkur ettikten sonra bos bir yesillik alan buldunuz ve hemen sofranizi serdiniz. Sen hamile oldugundan dolayi sandalyeye oturacaktin. O anda aklina eskiler geldi. Chen ile karaoke barda tanistiktan 1 hafta sonra bu piknik alanina gwlip birbirinize karsilikli duygulariniz soyleyip sevgili olmustunuz. Gozlerin dolmustu zaman ne kadarda cabuk gecmisti. Yemeginizi yediniz ve sonrasinda biraz yuruyus yaptiktan sonra eve döndünüz.

8 sene sonra:

- Kızimmm hadi gel artik odevlerin yarim kaldi. Ödevlerini bitirmeden asagiya inemessin.

- Tamam anne yaaa asagi inim ilk önce ödevlerimi sonra yaparimmm

- Olmaz bak aksam baban eve geldiginde seni babana soylerim.

- Tamam anne yaa geliyorumm

Aksam olmustu Chen işten gelmisti aradan uzun yillar gecmisti ve exo grubu basarili bir sekilde gruplarini ilerletip askerlerine gittikten sonra hepsi kendi sirketini açmıştı. Chen'in sirketi basari ile ilerliyordu. Chen iceri girer girmez kiziniz chen'e

- Babaaa annem beni sana sikayet etmekle tehdit etti.

- Neden?

- Eger odevimi yapmazsanm beni sana söylemiş.

- Annen dogru söylüyor. Once ödevlerini bitirmelisin dedi chenin bu lari soylemesi ile kiziniz suratini asarak odasina gitti. O gityikten 2 dk sonrada chenle sen kizinizin odasina gittiniz ve onu gidiklamaya basladiniz onun gulmesi ile sizde guldunuz ve mutlu oldunuz.

10 sene sonra:
Kızınız 18 yasina gelmisti. Kore universitesinde sarkiciligi okuyordu. ( şarkıcılık bölümü sbjdjdjd). Siz de kizinizla gurur duyordunuz. Çünkü kiziniz sirketinizde cook unlu bir idol olmustu. Kizinizin cikis yapama zamani gelmisti. Kizinizin ilk konseri için evden hazirlanip ciktiniz. Konser alanina gelmistiniz ve hemen iceri girip vip bolumune gectiniz ve oturup konserin baslamasini beklediniz. Zaman ne kadarda cabuk geciyordu. Daha dün kiziniz bebekti aglardi. Eskileri hatirlayinca gozlerin dolmustu. Chen konserin basladigini isaret etti. Ve sende sadece konsere odaklandin.

Umarim guzel olmustur. Sonraki bölüm Tao olacak. Bol ve iyi okumalar! Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayin : D Yazim yanlışlarından dolayi ozur dilerimm.

EXO İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin