Cekirge. Hayattaki en büyük korkun. Cekirgeden korktugun kadar hicbir seyden korkmazdin. Çünkü küçükken piknige gittiginizde bir anda üstüne atlayip seni isirmisti ( çekirge isirirmi bimiyorum:D) ve kolunda iz bırakmıştı. Üniversitede bugünkü dersinizin amaci okul bahçesinden çekirge bulup organlarini inceleyecektiniz. Ama sen nasıl yakalayacaktin? En çok merak edilen soru!
OKULDA/
- Hadi çocuklar kendinize bir eş bulun ve çekirge aramaya baslayin.
+ Ama hocam b.b.been
- Ne oldu?
+ Yok birşey hocam.
Herkes ikiserli grup oluşturmuştu. Fakat sen tek kalmistin takii arkandan biri seni dürtene kadar..
- Merhaba! Ben Oh Sehun. Galiba sende tek kaldin. Beraber arayalim mi?
+ Bende (adin). Tanıştığıma memnun oldum. Fakat ben cekirgelerden çok korkarım. Beraber eş oluruz. Ama sadece sen arasan olur mu?
- Tabiki. Benim icin sorun değil. Hadi aramaya bir an önce başlayalım o zaman.
'peki' anlaminda kafani salladin ve aramaya başladınız. 3-4 çekirge yakaladıktan sonra hocanin yanina ilelemeye basladiniz.
+ Seni daha önce buralarda buralarda hiç görmedim. Yeni misin?
- Evet. Gecen hafta busandan seul'e tasindik. Seuldaki ilk arkadaşımısin.
+ Çok değişik bir hismiş birinin ilk arkadasi olmak.
× 2 sene sonra ×
- Sehunnn! Burada çekirge var!
+ Sakin ol. Hemen onu yakalarim.
- Tamam. Çabuk ol ama.
+ Tamam. Aldim ve dışarı attim. Heyecan yapma.
- Teşekkür ederim sevgilim. Sanırım cekirgeden her zaman korkacagim.
+ Ben yaninda olduğum surecw korkmana gerek yok!
Aslında cekirgeden eskisi kadar çok korkmuyordun. Ama sehunun seni korumak için korkarakta olsa çekirgeleri yakalamasi hoşuna gidiyordu...
Çok cekigemsi bir bölüm oldu ama...Umarim guzel olmuştur. Bol ve iyi okumalar! Vote vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin lütfen. Sizi çoook seviyorumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE HAYALLER
FanfictionExo ile hayallere hazirmisiniz ! Evettt seslerini duyar gibi oluyorum sanki! Eğer sende hayal kurmayı seviyorsan durma hemen okumaya basla! Dogru yerdesin. Umarım kitabımı beğenirsiniz ve okursunuz. Exo'lu günlerin olması dileği ile.... Başlangıç: 2...