21. Добре,да!Харесвам я!..Доволни?

1.6K 129 13
                                    

Бавно отворих очи и се изправих до седнало положение.Прозях се и разперих ръце.Потърсих Дерек с поглед,но бях сама в стаята.Претъркулих се и слязох от леглото.Обаче паднах върху Дерек.

-Какво събуждане!-простена чернокоското.

-Май някой е паднал от леглото а?-боцнах го по носа и се изправих.

-Колко е часа?

-Осем и десет.-разресвах косата си най-спокойно,когато:
-Мамка му!Имам двайсет минути до първият час.Обличай се, че ще ме караш.

-Но първо ще се изкъпя.

-Оф по-бързо.

Добре...Десет минути,ще ми стигнат.Гримирах се за бързо,извадих си дрехи и обувки.Облякох се и накъдрих косата си.

Облякох се и накъдрих косата си

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Осем минути,рекорд.-казах си в огледалото.

-Значи си добре?-появи се зад мен Дерек само с една хавлия,цялия мокър.

-Аз...не знам какво ми стана просто...Не знам мамка му.

-Мелинда успокой се.Всичко е наред,ела тук.

Обърнах се към него и го прегърнах много силно.Не мислех че случаен човек от клуба и то точно с фамилията Хейл ще стане толкова близък с мен

-Хайде,ще закъснееш.

Пусна ме и отиде да се облече.Аз пък си взех чантата с учебниците и слязох долу да го изчакам.

Мислих за случилото вчера.Май прекалих и ще трябва да им се извиня...и да им кажа.Крайно времем е да разберат истината.

-Мел?

-А?-разклатих глава,виждайки Дерек пред мен.

-Тръгваме ли?

Беше облечен с черни дънки,черна тениска и черно кожено яке.

-Да.-усмихнах се фалшиво.Не изках да му скапвам настроението още от сега.

Качихме се в колата и тръгнахме.

-Мерси,че ме докара.-прегърнах го и тръгнах към гимназията.

strong | camila cabello and harry stylesWhere stories live. Discover now