Сутринта преди закуска с Макс извикахме Ариана и Алекс в задния двор.Разположихме се на два шезлонга и се заех да им разкажа какво се случи през последната седмица.Когато свърших се настани неловко мълчание.
-Значи Маркъс е бил с теб в Париж?Бил е жив?Теб те е изнудвал, а ти си знаела?-братовчед ми местеше погледа си измежду трима ни.-И никой не реши, че трябва да зная?И на всичкото отгоре сте скрили и снощните си действия!Ами, ако бяхте загинали?
-Дерек щеше..
-А ако беше закъснял?-повиши тон.
-Няма значение, защото всичко свърши.-хванах ръцете му и се преместих до него и Ариана.-Копелето умря и ние се измъкнахме чисти.-прегърнах го, а усмивката не слизаше от лицето ми.
-Това ли е всичко, което имате да ни кажете?-попита Ариана.
-Да.-каза Макс.
Решихме да спестим за онова, че ще се отделим от Грег, поне за сега.Найл спомена на закуска, че брат му ще ни посети уикенда, затова тогава щяхме да говорим очи в очи.
-А кога ще ни кажете, че имате връзка?-попита Алекс.
-Какво?-двамата Макс реагирахме по едно и също време.Погледнах го, той мен също.
-Твърде очивидно ли е?
-Видях ви сутринта в стаята ти.-каза Ариана, врътвайки кичур коса около пръстите си.
-Нямаме връзка.-започна несигурно Макс.
-Чакай, какво?-реагирах остро без дори да се усетя.
-Имаме...-поправи се.-Имаме ли наистина?-погледна ме, почесвайки се зад врата.
Ударих се по челото и седнах обратно до него.Погледите на приятелите ни срещу нас бяха колкото объркани, толкова и подигравателни.
-Мога ли да попитам какво стана с Хари?-попита Ариана, а Александър веднага добави името Уалия.
-Ще му кажа.-погледнах и двамата в очите, но в същото време не исках да уверя тях, а себе си.-Ще му кажа, да.
-По добре ще е да си намерим квартира.-засмя се Александър.-След като разберат, че и Мел е сменила Харолд за Макс, сигурно ще ни изритат.
-Майната им.-метна с ръка Ариана.
-Нищо не ни задържа тук!-Училището.
-А Дерек?-попита Макс.
-Той ще се премести с мен в Калифорния, ако се върнем, естествено.
YOU ARE READING
strong | camila cabello and harry styles
FanfictionЛондон? Да! Хари Стайлс? Да! Лошо момче и добро момиче? О, да! Заминава ли момичето? Заминава. Връща ли се със самочувствие готова да им покаже каква е станала и да им срита задниците? Връща се! Дотук с клишето да преминем към по-интересната и заба...