Събудих се доста рано и реших да направя закуска.Необичайно за Лондон,но днес печеше слънце и се облякох по-лятно.Накъдрих косата си с ретро-преса и бях готова.
Обърнах се към Хари,който спеше спокойни забил глава във възглавницата ми.Усмихнах се и слязох в кухнята.
След половин час бях готова и подредих масата за закуска.
-Палачинки ли надушвам?-изскочи Хари зад мен с широка усмивка.
Кимнах весело,хванах една от тези които бях намазала с Nutella и му я лепнах на лицето.Започнах да се смея,но той ме погледна лошо и ме подгони.
Гонихме се из цялата къща.Aз виках,а той се смееше.Най-накрая ме хвана и ме метна през рамо.Осъзнах,че ме носеше към басейна на пет метра от нас и започнах да крещя.
-Хари,не!Няма да ти проговоря ако...-не довърших,защото ме хвърли в ледената вода.
Изплувах на повърхността изтръпнала от студ.
-Мамка ти Харолд.
Излязох от басейна треперейки,а Хари се заливаше от смях.
Секунди по-късно дойдоха Сашо и Макс с по един калашник.
Смехът на Хари секна.Беше мой ред да се смея и избухнах в смях.Кимнах към тях смееща се,а Макс ми донесе кърпа.Сгуших се в него и тръгнахме навърте в къщата.
-Обичам те.-извика Найл след което ме вдигна и започна да ме върти.
-Какво ти става Хоран?
-Палачинките бяха чудесни.-пусна ме и ме цунка по бузката.
-Бяха?-появи се зад мен Хари и ме прегърна през кръста.Веднага го избутах и скръстих ръце.
-Ама и вие ли искахте?-засмя се нерво Найл.
Всички започнахме да се смеем.Качих се обратно в стаята си и започнах да свалям мокрите дрехи.
-Казвал ли съм ти че имаш божествено тяло?-обгърна ме Хари през кръста.Изненадах се,найстина не бях чула кога бе влязъл.
-Мхм.-измрънках,заради целувките който оставяше по вратъ ми.Стегни се Мел!
-Не ти говоря.-казах твърдо, отблъсквайки го.
Направи ми знак да мълча и ме сложи на леглото.Застана над мен и свали тениската си.
-И аз те обичам!-каза със самодоволна усмивка и ме целуна нежно.
ESTÁS LEYENDO
strong | camila cabello and harry styles
FanficЛондон? Да! Хари Стайлс? Да! Лошо момче и добро момиче? О, да! Заминава ли момичето? Заминава. Връща ли се със самочувствие готова да им покаже каква е станала и да им срита задниците? Връща се! Дотук с клишето да преминем към по-интересната и заба...