46.Първо с думи,после с куршуми!

1.1K 81 13
                                    

Бавно часовете се изнизаха и дойде здрачът.Точно това чаках.Само няколко минути ме деляха от това да зърна приятелката си.Да я прегърна и да видя усмивката ѝ.
Щом бях готова слязох на първият етаж,виждайки всички момчета насъбрали се пред входната врата с по пистолет в ръка.

Поех си дълбоко въздух и погледнах към Максим и Александър въпросително,а те започнаха да ми се обясняват един през друг как момчетата искали да дойдат,и че Ариана била и тяхна приятелка и бла бла.

-Не ме интересува какво искате.Щом казвам,че няма да дойдат значи няма.

-Не можеш да ни спреш скъпа.Приеми го,можем да се защитаваме.-засмя се Зейн размахвайки оръжието си.

-Да Мел.Хайде!И да се съгласиш и да не се,пак ще дойдем.Ариана има нужда от нас.

Изръмжаж и извадих пистолетът из под роклята си,насочвайки го към тях петимата.

-Няма да го направиш.

Хари ме погледна някак странно.Мислеше си че няма да ги прострелям,но грешеше жестоко.

-Не ме познаваш достатъчно.Обичам те Стайлс.-усмихнах му се,след което стрелях към него.После към Найл,Зейн,Лиам и Луи.

-Това са просто упойващи стрелички.-обърнах се към Сашо и Макс,виждайки изненаданите им погледи.

Момчетата се свлякоха на земята един по един.

-Завържете ги,хайде!Сложете им и тиксо на устата,за повече ефект.-изсмях се леко.
-Упойката е слаба и трае минути,а не искаме изненади нали?

Макс и Сашо кимнаха.Завързаха ги за столовете в кухнята и пуснаха щорите.Все пак имаше и любопитни съседи.

-Хайде да тръгваме,свечери се.-разсея ме от мисшите ми Макс,след което излязохме от вратата,заключихме и се качихме в един от бронираните джипове на
Грег,който по-рано бяхме му заели от подземният гараж.

-Първо с думи,после с куршуми,ясно?

-Добре.-изсъсках,макар че нямаше да стане.Нат не заслужаваше да е с думи.

-Мелинда,знам какво си мислиш,но няма да стане.Първо ще говорим с него.

-Добре,добре.-изпуфтях.
-Гледайте си пътя не мен.

-Сериозно е Мел.

-Сашо...Мислиш ли че не знам?А?Приятелката ми е там-жива или мъртва,а ти искаш да говорим с него?Добре,но откаже ли,ще го убия.Лично!

strong | camila cabello and harry stylesOnde histórias criam vida. Descubra agora