На сутринта Маркъс не ми позволи да се върна с обикновен самолет, както бях планирала и билетът ми за единайсет и двайсе изгоря.
Истерията в която изпаднах снощи не ме беше оставила да заспя и сега се чувствах ужасно уморена.Отделно това ами и Маркъс продължаваше да настоява да зарежа Хари като постоянно ми подхвърляше по някоя заплаха.
Обичайното.
Но мисълта просто ей така да прекратя отношенията ни, който най-накрая си бяхме изяснили, ме ужасяваше.
Кълбо от нерви се беше образувало в стомаха ми, ръцете ми се потяха и всеки път когато погледнех към мафиота пред мен ми се искаше да го фрасна.Доста силно при това.
Майка ми вече беше тръгнала към Лос Анджелис заедно с Бил, с мисълта че и аз пътувах към Лондон.Отново я лъжех.
-Добре ли си?
Бях всичко друго, но не и добре.Бях ядосана,притеснена и се чувствах шибано безпомощна, но не и добре.
Матракът потъна от лявата ми страна и той се качи на леглото.
Хвърлих му бърз поглед, за да се уверя че не възнамеряваше отново да ми се натиска.
Легна плътно до мен и въпреки, че не ме докосваше аз пак не понасях нищожните милиметри делящи телеата ни.Особенно след снощи.-Маркъс, искам..- гласът ми беше дрезгав, затова прочистих гърлото си -Искам да знам каква беше причината за отвличането на Ариана.
-Ти.
Погледнах го стъписано, бях изненадана.
Бавно се изправих до седнало положение, очаквайки по-дългата версия на причината му.Но той не каза нишо повече.
Притвори очи и скръсти ръце зад тила си.
-Ако искаш отговори - подсмихна се - ще трябва да направиш нещо в замяна.
Стиснах завивката в юмруци.Исках да го разкъсам на парчета толкова много.
-Какво нещо?
Застана на колене върху меките завивки и ме огледа.
Отвръщаваше ме.
Облиза устните си и протегна ръка към мен, която моментално отблъснах.-Като за начало целувка.
Изпънах гръб и отпуснах глава назад.
Какво друго можех да очаквам освен нещо интимно от него.-Не ме докосвай.
-Разбираш, че ако искаш отговори ще трябва да заплатиш за тях, нали?
VOCÊ ESTÁ LENDO
strong | camila cabello and harry styles
FanficЛондон? Да! Хари Стайлс? Да! Лошо момче и добро момиче? О, да! Заминава ли момичето? Заминава. Връща ли се със самочувствие готова да им покаже каква е станала и да им срита задниците? Връща се! Дотук с клишето да преминем към по-интересната и заба...