*две години по-късно*
Изминаха две години, а приятелството по между им беше станало в пъти по-силно.
Мелинда се промени не само външно,но и вътрешно.Не беше онова шестнайсет годишно срамежливо момиче.
Вече беше пълнолетна,непоклатима и справедлива млада жена.След като започна да учи с тримата си приятели и стана част известните, както тя обичаше да нарича групипката й от приятели, самочувствието и се повиши, започна да харесва това което виждаше в огледалото.
Естествено не беше станала като Джейн Доу, нито пък тя я беше смачкала, както повечето си мислеха в началото.
Винаги защитаваше слабите,когато ги тормозеха, защото знаеше как се чувстват.Грег за няколко години успя да се издигне и да основе фирма на свое име.Естествено това беше едва двайсет процента от това с което найстина се занимаваше.Мелинда беше разбрала с какво се занимаваха приятелите й и какво същност беше стоката, както и беше разбрала откъде Ариана познаваше Грег.
Майката на Мелинда стана известна с чудесната си работа като хирург,но съчетаваше и време за дъщеря си, до колкото беше възможно.Ех, кого залъгвам.Почти не се виждаха, но проблеми за Мелинда изобщо нямаше.
Виктория не пътуваше много често,но когато се случваше беше около месец или два.Освен успешен бизнесмен Грегъри Хоран също бе и един от мощните наркобосове като цяло.С него бяха и Мелинда,Максим,Александър и Ариана.Може да предположите, защо Мелинда се радваше, че майка й не усещаше с какво беше запопнала да се занимава.В момента всичките,освен Ариана, естествено, спореха в подземието под имение "Хоран", където преди година и нещо Мел за пръв път беше дошла да тренира.
*Мелинда*
-Вие какво сте направили?-очаквах да беше ядосан,имаше право.
-Как можахте?-продължи да беснее и да тъпче на едно място.
-Как изобщо ви мина през ума да го направите?Как?Как?-мина с ръка през сравнително дългата си коса и я издърпа.
-Дявол да го вземе, знаете ли какво ще стане с мен?Ами ако Доктора прати хора?Организацията какво ще каже?Бяхме в подземието на Грег,където ни беше обучил да се бием и защитаваме за всеки случай.Ох какво говоря.Не беше просто за всеки случай, защото постоянно имаше реална опастност някой да искачи пред теб и да те нападне без нищо да подозираш.Е, не и ако си обикновен гражданин, със скучно сиво ежедневие.
VOCÊ ESTÁ LENDO
strong | camila cabello and harry styles
FanficЛондон? Да! Хари Стайлс? Да! Лошо момче и добро момиче? О, да! Заминава ли момичето? Заминава. Връща ли се със самочувствие готова да им покаже каква е станала и да им срита задниците? Връща се! Дотук с клишето да преминем към по-интересната и заба...