След обилното преяждане и трите чаши уиски едва се домъкнахме до колата.
-Мисля,че ще се издрайфам.
-Никой не те кара да ядеш три семейни,Макс.-ударих го по рамото.
-Трябва да изгорим тея калории.Чувствам се по-тежка.-оплака се Ариана.
-Чакай.-засмя се Сашо и я повдигна.
-Не,пак си си перце.Засмях се и хванах Макс под ръка.Бях леко замаяна и ми се гадеше.
-Мисля, че ще повърна.-наведох се, Макс и той.
-И аз.
-Сашо брат, ти ще караш.Нали не яде.-каза Макс държейки се за корема.
-Утре на фитнес.
-Дадено.-извиках и се затичах към колата, помъквайки и Макс с мен.Не можахме да спрем и се ударихме в багажника.Паднах върху него.Започнах да се смея.
-Напихме се.-избухна в смях и той.
-О да,напихте се.-надвеси се Ариана над нас.Вдигна ме от Максим и ме вкара на задните седалки.След малко Макс беше до мен.
-Знаеш че те обичам, нали?
-Знам.И аз много си те обичам.-засмя се и ме гушна.
-Значи ще ме качиш до моята стая и ще ме гушкаш цяла нощ?-изкикотих се.
-С удоволствие.
-Ами мен кой ще гушка!-измрънка Ариана.
-Найл.-каза Сашо подигравателно.
Глупак!
Ритнах седалката на Сашо, а той се засмя.
-Шегувам се, моя си.
*по-късно*
Всички си бяха легнали включително и Сашо и Ариана.Само ние с Макс бяхме останали.
-Танцува ми се!-изведнъж извика и ме дръпна за ръката.Започнах да се смея с глас,дали от уискито или заради пиянското му държание.
Включи телефона си към уредбата и ми показа, че избира максимална сила на звука.
-Фарел Уилямс, Хепи.-извиках му и той намери песента.
Щом я пусна направи реверанс и ми подаде ръка.Завъртя ме и и двамата започнахме да крещим текста с цяло гърло.
-Найстина сме пияни!-изкрещях като се опитах да надвия хубавия припев.
Макс ме завъртя отново, пускайки тялото ми да падне на сантиметри от земята.Намигна ми и мигом ме изправи.
Малко след това някой спря музиката, а с Макс извикахме недоволни.
-Някой хора спим.-измрънка Хари.
-Уби купона Стайлс!-изръмжах недоволно,а Макс избухна в смях.
-Пияни ли сте?-приближи се към нас.Хвана ме леко за брадичката разглеждайки лицето ми.
Не издържах и започнах да се смея.Макс се опитваше да стой сериозен, но не успя.Изведнъж се наведе и ме хвана за сгъвката на колятното.Започна да бяга нагоре по стълбите с мен,а Хари ядосан след нас.Ние не спирахме да се смеем.Накрая Макс влезе в стаята.Аз тряснах вратата и заключих.Не мислех много.Дори когато Макс ме хвърли на леглото и аз не паднах на него се засмях много повече.
-Боже добре ли си?-Макс се надвеси над мен.Хвана ме за кръста и ме сложи на леглото.
Чакай,какво?Моето легло беше ъглово и нямаше как да падна.
-Макс това не е моята стая?-прозях се уморено.Той измрънка заеби,спи ми се и ме целуна по бузата.Послушах го и не ми пукаше, че някой чукаше по вратата.
А/Б
Нямам търпение да прочетете следващата глава.Не че съм я написала още, но даа.И така просто нямате си и на представа какво съм ви подготвила.Мислите ли, че Хари ще направи проблем, знаете за кво😆😆?
Официално най-късата глава евър #523думи.
Ами какво друго.А да!Качих нова част на MESS и мого ще ви обичкам ако я погледнете.Като цяло историята е малко по-различна от тази.Мацката се омотава много здраво между Найл и Зейн и мда.Погледнете я!
2017 е тука🔝🔝!!Желание/обещание имате ли си?
🅾🅱💚❤🔝🔝🔝🔝🔝🔝💚
VOCÊ ESTÁ LENDO
strong | camila cabello and harry styles
FanficЛондон? Да! Хари Стайлс? Да! Лошо момче и добро момиче? О, да! Заминава ли момичето? Заминава. Връща ли се със самочувствие готова да им покаже каква е станала и да им срита задниците? Връща се! Дотук с клишето да преминем към по-интересната и заба...