54.Още я обичам.

967 90 19
                                    

Започната в 21:21 🤗😍💛
Песен:Still lоving you😇

*Мелинда*

-Айде де!Нали много ми се отваряше!Давай Мейсън.-виках на Сашо докато се приготвяше да бие сервиз от другият край са салона.

Това беше едва вторият ни час,а през първото междучасие повече от десет човека ме питаха дали найстина с Харолд не сме заедно.Отделно това, ами сега трябваше да играем волейбол по отбори.Аз и Макс бяхме в един,както Найл и Лиам,а Александър,Харолд,Луи и Зейн в другият.Разбира се имаше и още играчи,но просто не бях си направила труда да им науча имената.Все едно щяха да ми трябват.

***

-Най-добрите мамка му стара!-изкрещях и скочих върху Макс.

-Искам реванш.-крещеше Сашо от другият крaй на салона.Показах му среден пръст.

-Не плачи брат,щи купим дъфка после.

С Макс избухнахме в смях,след това ме завъртя няколко пъти.Сашо дойде до нас.

-Ако Ариана играеше щяхме да ви смажем.Аз кво да направя,че онея не струват.-ядосваше се,сочейки към отборът си.

-Зейн е добър.-отбелязах.Всъщност играеше супер.

Макс ме пусна и аз отидох да поговоря с тренера.Трябваше да му обясня,защо Ариана отсъства,защото имахме достатъчно отсъствия.

-Тренер, може ли да поговорим?

Нахълтах в стайчката му.При него бяха Харолд и Зейн.

-Ааа като се замисля, не беше важно!-обърнах се да си тръгна,но гласът му ме спря.Питаше ме къде е русата ми приятелка.

-Тя има проблем.

-Здравословен?

-Може да се каже.-казах през зъби гледайки към момчетата.

-Добре няма да и' пиша отсъствие,но поне да влиза в часовете ми.Да не играе,но я искам тук.

Кимнах няколко пъти и излязох, затръшвайки вратата.

Не мога да повярвам,че се изнервям толкова само от присъствиято на Стайлс.

Прекарах ръка през косата си и потърсих с поглед Сашо и Макс.

Чудесно,нямаше ги.

strong | camila cabello and harry stylesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang