39.Маркъс е за мен!

887 89 2
                                    

*Маркъс*

Бях в кабинета си наблюдавайки дозината камери,пиейки уиски.Изведнъж всичко спря,а някой нахлу в кабинета.

-Някой е хакнал охранителната система всичко е деактивирано.Килиите са отворени,няма ток.

Какво по...

-Елена!-прошепнах.Шибаната кучка се месеше навсякъде.

-Какво?

-Нищо Кръш.Какво става долу?Мелинда и Харолд?Ами Джимейн Уотсън и Сам Похър?

-Мрак шефе.Там няма от къде да проникне външна светлина,а и е малко след полунощ.Предупредих момчетата,че най-вероятно ще има атака от Хоран и групичката му.

Захвърлих чашата нанякъде, след което започнах да ровя из чекмеджетата на бюрото си.

-Имаме ли маски?-изръмжах.

-Няма ги!Няма ги и оръжията ни.Взели са ги.

-Какво!Значи са тук!-изкрещях.Намерих пистолета си и няколко фенерчета.

Подадох едното на Кръша.

-Нека проверим положението по килиите?

-По дяволите Маркъс!

*Ариана*

-Имаме две минути след като Елена спре електричеството.-прошепна Сашо.

Сега идва и трудната част.Трябваше да има вземем оръжията и маските за нощно виждане.Но и на тези две минути сме доволни.

-Момчета вие вземете маските.Те са в огромен сандък на първият етаж.Ние с Ариана и Сашо ще се погрижим за орижията.Окей?

-Упоявате всеки, който видите дори той да не ви е забелязал.Мел и Хари са в подземието,но предполагам ще избягат сами.Все пак килиите,веригите,уредите за измъчване са автоматични.Тъпак.-засмя се Сашо.

-Маркъс е за мен!-изсъсках след което пратих съобщение на Елена:"Сега!"

strong | camila cabello and harry stylesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant