😙😆🅾🅱Вземете си пуканки,стана много по-дълга от очакваното🅾🅱😆😙
*МЕЛИНДА*
Звънецът би и аз вдигнах глава от рамото на Макс.
-Влизаме ли?-попита Ариана и всички ме погледнаха.
-Да, не ни трябват още проблеми с директорката.
-Имаме напредък с тази усмивка.-изкикоти се Сашо и ме целуна по целото.
Станах от Макс и извадих телефона му.Грег звънеше.Погледнах случайно изражението си и изтървах телефона.
-Мамка му!-изпсувах и сложих ръка пред лицето си.Не ми пукаше въобще че мобилния му беше разглобен на части на земята.Цялото ми лице беше зачервено и подпухнало,а устните ми синьолилави.
-Нуждая се от огледало и фондьотен.-И още как.-подигра ми се Ариана.
Изплезих и' се,а тя ми намигна.
-Момчета влизайте в час и кажете че имаме женски проблем.Нали?-задърпа ме към задният вход на училището.
-Какъв час имаме?-изкрещяха.Обърнах се и видях Акс да си сглобява телефона.
-Физика!-извика обратно.
Щом минахме по празният коридор и влязохме в тоалетните се разплаках.
-О стига де,какво стана пак?
-Хари Стайлс стана, ето какво?Защо трябваше да идваме точно в тая гимназия.Защо точно в тоя скапан Лондон?
Облегнах се на стената и се свлякох на пода.
Приятелката ми дойде до мен с четка и с фондьотен в ръце.-Виж сега.-започна сериозно.
-Познавам те от три години,а това е много време.И като те гледам сега ми приличаш точно на онова момиче с което се запознах в мола.Помниш ли каква беше?Уязвима и глупава?А знаеш ли сега коя си?Поклатих глава,а тя ме хвана за двета ръце оставяйки нещата на мивката.
-Ти си Мелинда Колинс.Най-добрата ми приятелка.Ти си тази която проби сигурността на Доктора, само,за да ми спаси жалкия задник.Тази която пренебрегна миналото си заради мен и се върна в Ада.Тази която беше чукана безброй пъти, отново заради мен.Тази която измъчваха и тази която ме спаси.Ако някой ще е зле това ще съм аз.Всичко стана заради мен.Разбираш ли?Ти си тязи,която може да стреля точно от сто метра и тази която научи два езика за половин година.Ти си тази,която е в бизнеса едва от три година и вече си напълно обучена.Ти си перфектна.Сега се стягай и си измии лицето.
ESTÁS LEYENDO
strong | camila cabello and harry styles
FanficЛондон? Да! Хари Стайлс? Да! Лошо момче и добро момиче? О, да! Заминава ли момичето? Заминава. Връща ли се със самочувствие готова да им покаже каква е станала и да им срита задниците? Връща се! Дотук с клишето да преминем към по-интересната и заба...