70.Трябва да си уплашен Стайлс, защото аз съм ужасена.✔

433 49 5
                                    

*Само да вмъна тука нещичко*
Не знам дали видяхте, НО тая история е на 1 място във ФЕНФИКШЪН.Това някаква шега ли е или да?Не мога да повярвам😂😂

През цялото време се опитвах да запазя самообладание и да се успокоя, но изобщо не ми се получаваше.

Какви ли не причини за ареста не се превъртяха в главата ми, докато не пристигнах в районното.

Вкараха ме в сградата.Нямах време да огледам, но до колкото видях, разбрах, че ме водят право при шерифа или както му се викаше там.

Набутаха ме в кабинета и му подадоха ключовете за белезниците ми.Хубаво огледах полицаят, защото ми се стори доста познат в лице.

Разбира се!

Този беше същият, който ни разпитваше и за онова момче, което нападна Хари.Бифшият на Елизабет.

-Защо съм тук?-не издържах и веднага попитах щом останахме насаме.Само да не извикаше майка ми.

-Пътна камера ви е записала, госпожице.

Преглътнах тежко.

-Голямо обяснение, няма що!-извъртях очи.Опитвах се да остана спокойна и да не се издавам.Дано ми се получаваше.

-Момиче е било нападнато вечерта на двайсет и четвърти.Случаят се появи дори по новините.

-Какво общо имам с нападението над Анабел?

-О, имате госпожице.Камерата ви е заснела малко след полунощ, когато сте се приближили до жертвата.Малко след това се обаждате на бърза помощ и то от скрит номер.След това бягате.
Нещо по въпроса да кажете?

Много неща.

-Добре, щом ще мълчите..Какво правихте при жертвата?

-Минавах случайно.

-В два часът посред нощта?

-Бях на клуб.-прочистих гърлото си.

-Какво и направихте, когато се наведохте над нея?

-Изтрих надпис, който беше лепнат на лицето й.

-Какво пишеше?

-Уличница!

-Защо се обадихте от скрит номер?

-Преди това бяхме играли на предизвикателства.Бях предизвикана да се обадя на непознат номер, но не исках проблеми след това.Скрих номерът си и явно така е останало.-колко се гордеех със себе си в момента.Усмихнах се срещу него, показвайки зъбите си.

strong | camila cabello and harry stylesWhere stories live. Discover now