23.Аз го целунах.

1.9K 129 20
                                    

-Шон Мендес довлечи си звездният задник тук.- изкрещях секунди след като шибаното предаване "Life" свърши.

-Какво?-проговори с пълна уста.
Правихме палачинки и така.

-Помниш ли вчера,когато ме дърпа да излезеш от къщата или когато ме хвана за ръката пред тъпите папараци?-извиках.
-Не ме гледай като полезно изкопаемо и виж какво говорят за нас.До довечера всичко да е изяснено!

Върнах предаването с няколко минути назад и го оставих да се оправя.Качих се в стаята ни с Дерек и започнах да се оправям за училище,все пак беше 8 часа.

Хъх сега и на Ариана ще трябва да обяснявам.От къде по дяволите се взе това.Гаджета!

Снощи бях решила да изчакам Дерек,но той така и не се прибра и мислих за Хари,всъщност доста често мисля за него.Не знам какво ми става,но май започвам да изпитвам нещо.Мислих и за това дали найстина съм от кучките.Но в крайна сметка повечето ме съдят по дрехите,който нося.Майната им.

Искат ме кучка?Е ще им покажа какво се нарича кучка!

Облякох си къса рокличка на цветенца и сложих тъмно лилави обувки на висок ток.Гримирах се както обикновенно,но този път сложих тъмно-лилаво червило.Лилавото ми харесваше,а и пасваше с цвета на ноктите ми.

Слязох долу при Шон,който говореше по телефона.

-Добре,да..Не просто..да,да.Майната ти Стив!

-Хей какво има?-застанах до него,прокарвайки ръка по гърба му.Напрегна се.

-Мениджарът ми Стив.Иска още днес да замина за Атланта,там да съм давал интервю за новият си албум.Покрещя ми и за теб,но му обясних ситуацията.Всичко ще се разбере в Атланта.-намигна ми, взимайки ключовете за колата си.

-На къде?

-Имаш двайсет минути до началото на часа,как мислиш?

-Ти откъде знаеш?-засмях се като този път излязохме един по един през вратата.

-Дерек ме заплаши,че ако закъснееш няма повече да пипна струна с дясната си ръка.

-Ясно.-избухнах в смях.Качихме се в черният джип и тръгнахме.

Пет минути по-късно бях пред сградата на училището,седейки на капака на колата на Шон,кръстосала крака,а той ми разказваше за..ами за нещо.Не го слушах много.През цялото време наблюдавах Хари,който беше на около 5 метра от мен.Имаше му нещо,сигурна бях.Плюс,че Елизабет не беше залепена за него както винаги.И като говорим за вълка.Отиде до него и го хвана за ръката,говорейки му.Изненадах се щом той я отряза, тръгвайки си.

-Хари,спри или приключваме.-изкрещя толкова силно,че половината Лондон я чу.

Той спря за момент и се обърна,върна се при нея каза ѝ нещо,засмя се.Елизабет понечи да го удари,но Харолд хвана ръката ѝ.Погледа му се насочи в моя посока,погледна ме,захвърли ръката на Елизабет и влезе в сградата.

-Просто отиди и му признай?-засмя се Шон.

-Какво?-разклатих глава.

-Виждам как го гледаш Мелинда.Просто го направи.Нямаш какво да губиш.Виждам те че си смела.

-Знаеш ли...Прав си!-скочих от капака.Целунах го по бузата,прегърнахме се и той тръгна.

Звъннах на Ариана,а тя веднага ме заля с въпроси.

-Успокой се де!Знаеш ли в коя стая е Стайлс.

-Ами заедно сме в 14-ти.Ти и...

-Не Шон не ми е гадже.-повиших тон и ѝ затворих.С бързи крачки тръгнах към 14 кабинет.
Като се замисля Хари не е чак толкова лош.Е беше,но се е променил и..има нещо което ме привлича.Доста при това.Нямаше вече значение миналото.
Никога не съм крила чувствата си.Ако харесвам някого съм директна с него.Уморих се от лъжи...

-Пак закъсняваш Колинс!-зад мен вървеше учителя по Физика.

-Като Ви гледам и вие не сте много на време.-усмихнах се подло и влязох в кабинета по Английска Литература.
Огледах вътре.Сиси,Луи,Найл...
Бинго,Стайлс.Беше издърпал столът си по назад и се беше облегнал на него.Краката му бяха разкрачени и май играеше някаква игра на телефона си.

"Нямам какво да губя"-преповторих думите на Шон и тръгнах към него.

-Хари...

-Какво искаш?

Взех телефона от ръцете му,сядайки в него,хванах го за шията и го целунах.Майната му на всичко и всички.Зад нас се чуха ахкания и въздишки.Първоначално Хари се стъписа,но после ми отвърна.Хвана ме през кръста и ме придърпа по близо към себе си.

След малко се отделихме един от друг,не ни достигаше въздух

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

След малко се отделихме един от друг,не ни достигаше въздух.
Усмихнах се,той също.

-Тук да не ви е у вас?Мелинда сядай си на мястото.Часът започна.

-Шон ми е само приятел Харолд.-целунах го за последно и седнах зад Сиси,до Найл.Макар и да не бяхме толкова близки,колкото преди, трябваше да я пазя.Повече от сигурна съм,че тя ще е втората.

-Ти го целуна?-все още гледаше невярващо към мен Найл.

-Аз го целунах.-усмихнах се към Хари,поставяйки пръсти на устните си.

strong | camila cabello and harry stylesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant