24.Не всеки е този за който се представя!

2.2K 120 20
                                    

Щом часа свърши си събрах нещата и спокойно излязох от стаята.

-Мелинда!-извика Хари след мен.

Щом чух гласа му,спрях и се обърнах към него.Захапах долната си устна.

-И аз те харесвам.-изтърси изведнъж и ме хвана от двете страни на кръста.

-Не съм го казвала това.-поставих ръце на китките му,но не избутах ръцете му.Просто си се гледахме един друг,докато всички минаваха около нас,заглеждайки ни.

Изведнъж ме дръпна към себе си и ме целуна.Беше толко хубаво да усетя отново тези меки и топли устни върху свойте.Толкова опияняващи.

-Но си го мислеше.-прошепна след като се отделихме един от друг.

-Може би малко.-усмихнах се.

Тръгнахме към столовата..Умирах от глад заради Шон,който изяде всичко.

-Хайде да седнете на нашата маса..-помоли се Хари,правейки кучешката муцунка.

-Добре Хари.-съгласих се.И без това трябва да съм близо до Сибел.
-Все още няма никой,супер.

-Ти да не би току що да ме нарече Хари и да се съгласи с мен.-присмя ми се.

-Просто се опитвам да бъда шибано мила Стайлс.-повиших тон,сядайки на шибаната маса.Ядосах се.

-Извинявай де.-сложи ме да седна в него.Толкова ли съм лека?

-Хари,-въздъхнах-не е толкова лесно.Имам предвид,до вчера се мразихме,а днес се целуваме и прегръщаме.

-Да,какво ти стана днес?Не че съжалявам,че ми се нахвърли така.-притисна ме към себе си,а аз обвих ръце около врата му.

-Шон е виновен.-засмях се,но усетих как Хари се напрегна.

-Спокойно де!

Целунах го отново и чух подсвирквания.Извъртях очи,а секунди по-късно Ариана беше до нас,запъхняна.

-Какво има?

-Ами...бях се наредила да си взема... пиле,но ви видях да се целувате и...дойдох колкото се може по-бързо.Сутринта медийте...-едва си поемаше въздух.Засмях се и я прекъснах.

-Ариана успокой се.Пий малко вода.Целунах Харолд просто.

-И то по какъв начин.-появиха се Луи и Найл зад нас,настанявайки се.

-Било е брутално.-присвих очи към Найл.
-Луй ми каза.-вдигна ръце защитнически.

-Вие сте заедно?Заедно като..като заедно?-след минута дойде и Зейн.

strong | camila cabello and harry stylesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang