Ik zit nog steeds in het donkere klaslokaal. Burian en Zack praten nu over de verloren prinses, ik dus, en Arnold en Bella praten over mij, over wat ik nu moet doen en wat hun nu moeten doen. Ik ga op Wolfje zitten. 'Moet ik nu naar mijn echte vader? Of wat moet ik doen?' fluister ik in zijn oor. Meisje, ga naar je echte vader. Hij is nu toch hier en waarschijnlijk weet hij al dat jij het weet dus kan hij ook ieder moment binnen flitsen. begint Nial in mijn hoofd. 'Binnen flitsen?' zeg ik net iets te hard en ze kijken me aan. 'Iemand komt.' zeg ik zacht en we staan nu allemaal om het bureau.
Dan zie ik een flits en de directeur staat in het midden van het klaslokaal. Hij is lang, gespierd, heeft net zo bruin haar als ik en heeft blauwe ogen. 'Dus, jullie weten het?' vraagt hij zacht maar zwaar. We knikken allemaal en hij loopt naar mij.
'Wil je naar huis?' vraagt hij zacht aan mij. 'Ik...' zeg ik en kijk naar de anderen toe. Ga maar met hem mee. Hij kan geen kwaad doen. hoor ik Arnolds stem in mijn hoofd. Ik knik en kijk naar de directeur. 'Ik ga wel mee, maar deze week blijf ik nog bij Zack.' zeg ik zacht maar verstaanbaar. Hij knikt. 'Let je goed op haar?' vraagt hij aan Zack. Hij knikt en dan kijkt hij mij aan. 'Zander is de naam, maar je mag me ook pap noemen.' zegt hij. 'Waarom heb je mij en Wolfje weggedaan?' vraag ik zacht aan hem. 'Om je te beschermen.' zegt hij en dan flitst hij weg. Ik kijk naar Arnold. Hij schudt zijn hoofd, teken dat ik het nu niet moet weten. Ik knik en ga op Wolfje zitten.
Arnold maakt alles normaal en dan stormt een meisje naar binnen. 'Meneer.' zegt ze. Tina...ugh. 'Meneer, kunt u me helpen? Ik heb erg veel last van mijn been en lopen gaat moeilijk.' zegt ze en ze kijkt Burian aan. Ik til hem mee op Wolfje en loop haar straal voorbij. 'Zack helpt je wel, Zila moet eerst Burian rondleiden.' hoor ik Arnold.
'Dus, waar gaan we naartoe?' vraagt hij. 'Ik ga je de school rondleiden en een leuk plekje laten zien. Daarna wil die trut van een Tina wel met je mee.' zeg ik zacht. 'Trut van een Tina?' vraagt hij. 'Ja, dat meisje van net.' zeg ik. 'Ah, nee dankje, ik vraag Zack wel. Kunnen hij en ik meteen verder praten over de verloren prinses. Ze blijkt heel speciaal te zijn.' zegt hij. Ik knik.
Na de rondleiding lopen we naar buiten. Iedereen is er nu een beetje aan gewend dat er een wolf op school rondloopt. We komen bij een boom en ik klim erin. Ik ga in de top zitten en Burian volgt me langzaam. 'Wow, je hebt...' 'Twee verschillende oogkleuren, ik weet het.' zeg ik zacht. Hij knikt en gaat naast me zitten. 'Maar ben jij speciaal op school?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Alleen een beetje anders.' zeg ik zacht. Hij knikt.
De zoemer gaat en ik spring uit de boom en land op beide benen. 'Wow, dat wil ik ook kunnen.' zegt hij zacht. 'Wat?' vraag ik. 'Van een 20 meter hoge boom springen.' zegt hij. Ik kijk hem aan met grote ogen en dan schud ik mijn hoofd. 'Kom, we hebben pauze en dan ik je gelijk aan Daisy voorstellen, een vriendin van me. En Zack wil je vast laten voorstellen aan de andere badboys en popu's.' zeg ik en hij staat nu langs me. 'Aha, en wat als ik gewoon met mijn nichtje wil rondhangen?' vraagt hij. 'Kan ook, Zack kun je nog vaker spreken hoor.' zeg ik en ga op Wolfje zitten. 'Hij is al best groot.' zegt Burian. 'Hij wordt nog groter.' zeg ik glimlachend. Hij kijkt me verbaasd aan. Ik lach even en loop de school binnen samen met Burian.
'Heee Burian! Kom bij ons zitten!' roept Tina naar hem. Hij negeert haar en gaat bij mij en Daisy zitten. Daisy en ik grinniken en dan stellen Daisy en Burian zich elkaar voor. 'Je bent net zo groot als Zack, maar Wolfje haalt je toch in.' grinnikt Daisy. Ik lach zachtjes en dan komt Tina opeens naar ons toe.
'Uhm, Burian, wat doe je bij deze sukkeltjes?' vraagt ze trutterig. 'Deze sukkel brak anders wel je arm, wat ze een tweede keer kan doen.' zeg ik bot tegen haar. 'Ik weet niet, ik kom wel bij jullie zitten.' zegt hij en dan kijkt hij naar mij. Ik heb nu een mindlink gemaakt tussen ons. Ik ga alleen daar naartoe om haar voor schut te zeggen en roep je te hulp als ik niks meer weet. hoor ik Burian en ik knik. Hij loopt met Tina mee en ze kijkt gemeenlachend naar mij en Daisy. 'Waarom?' vraagt Daisy. 'Wacht maar.' zeg ik zacht. Ik zie opeens de hele tafel lachen en Tina kijkt zo rood als een tomaat. Handig dat gedachten lezen, jammer dat je alleen een Dierenfluisteraar bent, ik wil je graag meer leren. hoor ik Burian. Ik giechel en Daisy kijkt me raar aan. 'Ik vertel het wel na school.' zeg ik en stap op Wolfje. De zoemer gaat en we gaan naar gym.
JE LEEST
Wat ben ik?
FantasyZila is een normaal meisje dat met haar vrienden naar school gaat, nouja, normaal is ook weer zo iets. Ze dacht het leuke leventje te hebben wat ze eerst had, maar dat verandert al snel als ze te weten komt wie ze echt is. Ze is te nieuwsgierig en p...