'Aaaahhhh!!!' hoor ik iemand schreeuwen en ik schiet wakker. Ik zie Daisy bang naar me kijken en dan staat ze in gevechtshouding. 'Daisy schreeuw niet zo...' hoor ik Zack en dan kijkt hij bang naar mij. Wie ben jij? gromt hij naar mij. Ik tik Wolfje aan en kijk naar hem. Jullie zijn nu alleen dus laat je maar zien. gromt hij zacht en ik knik. Ik kijk naar Zack en Daisy en hun kijken me bang aan. Ik transformeer me terug in mezelf en kijk hun weer aan. 'Wow..' zeggen ze zacht. 'Ik weet het, zwart, blauw en groen past bij me.' zeg ik grinnikend en dan grinniken hun ook. 'Ik vroeg me al af waar je was.' zegt Zack zacht en ik bloos even.
'Nou, als jullie het niet erg vinden, ik ga jagen.' zeg ik en transformeer me in een bruine wolf. 'Waarom bruin?' vraagt Daisy. 'Ik val teveel op.' zeg ik en ze knikt verbaasd. 'Rustig maar, ik kan zo en wolfs praten hoor.' zeg ik en ze knikt weer. Wolfje komt naast me staan en ik knik naar hem. 'Tot later.' zeg ik en ren samen met Wolfje de bossen in.
Ik kom terug met 3 hazen in mijn mond en Wolfje neemt een hert mee. We lopen het huisje binnen en ik ruik iets sterks. Jongens? vraag ik grommend en loop naar de keuken. Ik zie Daisy koken en Zack dekt de tafel. Daisy draait zich om en loopt naar me toe. 'Net op tijd. Ik doe eerst wel het hert, de hazen kunnen we voor vanavond bewaren.' zegt ze en dan helpt Zack haar met het hert. Ik transformeer in mezelf en doe de hazen in plastic zakjes in de koelkast. Ik loop naar de kookplaten en kijk wat er in de pannen zit. 'Wat maak jij?' vraag ik aan haar en Daisy komt naar me toe. 'Iets.' zegt ze en duwt me weg. 'Verrassing.' zegt ze en ze loopt weer de keuken in. Ik grom zachtjes en ga bij Wolfje in de mand liggen.
Hoef je niet te eten? vraagt hij grommend. Nee, nog niet. Ze zeggen dat het een verrassing is maar ik weet niet waarvoor. grom ik zacht. Misschien omdat we hier mogen blijven? Ray heeft het goed geregeld en Zander is het langzaam aan het verbeteren. gromt hij en legt zijn hoofd op mijn schoot. Wel handig dat ik net zo groot als jou word als ik in mijn wolf verander. grom ik en ik lach even.
'We kunnen eten!' roept Daisy. 'Eindelijk.' zeg ik en loop de keuken binnen. Ik zie 3 pannen vol hertenvlees, groenten en gebakken aardappelen. 'Ziet er goed uit.' zeg ik en glimlach even. Ik ga aan de kopse kant zitten en Daisy en Zack zit ieder aan een kant. 'Smakelijk.' zeggen we tegen elkaar en we beginnen met eten.
Na het eten, hebben we ook veel gepraat en nu zitten we voor de tv, een serie te kijken. 'Maar waarom is dit een geheim plekje?' vraagt Daisy. 'Alleen ik en jullie kunnen het zien.' zeg ik zacht. Ze knikken en we kijken weer verder. Volgens mij heeft Zack het door dat je de verloren prinses bent. Ik denk dat hij het zo gaat vragen. hoor ik van Nial. Oké, maar wat gebeurd er dan? vraag ik aan Nial. Meisje, laat het hem eerst vragen, daarna ben ik meteen bij jullie om alles uit te leggen. hoor ik Zander.
'Uhm, Zila?' vraagt Zack als de serie is afgelopen. Ik kijk hem aan en knik. 'Kan ik je even spreken? Onder vier ogen?' vraagt hij. 'Is goed, we gaan wel naar de slaapkamer.' zeg ik en we lopen rustig naar boven.
Daar aangekomen, gaat hij op zijn bed zitten en ik ga naast hem zitten. 'Wat is er?' vraag ik zacht en kijk hem aan. 'Nou, je weet dat ik een prins ben en de verloren prinses zoek, toch?' vraagt hij en kijkt mij aan. 'Uhm, ja.' zeg ik. 'Nou, ik wou vragen. Ben jij die verloren prinses?' vraagt hij zacht en kijkt me aan. 'Dat ben ik.' zeg ik zacht en kijk naar beneden.
Dan hoor ik een dreun en kijk recht voor me, vol angst. Ik zie dat Zander in de deuropening staat, samen met Daisy. 'We moeten gaan, nu!' roept hij en rent naar beneden. Ik ren met Zack naar beneden en spring op Wolfje. Ik hijs Daisy en Zack erop en volg Zander.
'Rennen!' roept hij en hij rent sneller. 'Kom op Wolfje.' zeg ik en hij rent harder. We komen uit bij een poort en ik hoor weer een dreun. 'Jongens, spring erdoor. Ik kom er meteen achteraan!' roept Zander en Wolfje springt door de poort heen. We worden meegetrokken en ik houd Wolfje steviger vast.
JE LEEST
Wat ben ik?
FantasyZila is een normaal meisje dat met haar vrienden naar school gaat, nouja, normaal is ook weer zo iets. Ze dacht het leuke leventje te hebben wat ze eerst had, maar dat verandert al snel als ze te weten komt wie ze echt is. Ze is te nieuwsgierig en p...