14. rész

2.1K 148 9
                                    


Emily a kezemnél fogva húzott át egy kisebb tömegen. Egy barna hajú lány előtt álltunk meg. Úgy tűnt már ismerik egymást.

- Sierra, Leena!

- Leena, Sierra! – intettem neki köszönésképpen, mivel nem igazán volt kedvem most tracspartizni. Szerencsére ők is így gondolták és a táncparkett felé vették az irányt. Én inkább a konyhába mentem, egy italért.

A pulton találtam egymásba rakott piros poharakat. Elvettem belőle egyet és a „kínálatot" nézegettem. Nem akartam lerészegedni, nem is voltam az az ivós típus. Jobban szerettem a kevésbé alkoholos italokat, de persze így is voltak bűnözős napok.

De ez nem az volt.

Magamhoz vettem az egyik kólás üveget, tequilát, egy másik pohárba szedtem jégkockát és arrébb vonultam a konyhában. Kinyitottam a hűtőt, reménykedve, hogy találok benne citrom és lime levet. Egy gyors szem végigfuttatás után megláttam a két üveget.

Mi mindenük van ezeknek! Szerintem normál ember nem tart magánál lime levet, kivéve persze én – meg ők, de az nem fontos -. Viszont én imádok különböző koktélokat gyártani, és ahhoz elengedhetetlenek az extra kiegészítők.

- Szia Leena! – kivettem a leveket a hűtőből és gyorsan megfordultam. Shawn állt előttem.

- Oh, szia Shawn! Rég láttalak! Az után a buli után nem is beszéltünk! – biggyesztettem le a számat.

- Igen, tudom. Sajnálom, csak nagyon sok dolgom volt! ... És mit csinálsz?

- Border Crossingot! – lelkesültem fel újra.

- Ó, szóval te ezt csak így tudsz csinálni?! Nem is kell hozzá recept?! – nevetett fel.

- Óóó, sok mindent tudok én ám, amiről te nem is tudsz! – mosolyodtam el pimaszul.

Összedobáltam a hozzávalókat egy pohárba és Shawn felé nyújtottam.

- Megkóstolod?

- Hmm... ne nézz így... jól van, de mi van benne?

- Ha még eddig nem jöttél volna rá akkor maradjon titok! – mosolyogtam rá. Belekortyolt.

- Meglehetősen finom...

- Szóval nem nézted volna ki belőlem, hogy össze tudok dobni egy finom koktélt?! Hát szép... - tettettem a sértődöttet, és kivettem a kezéből a poharat, majd elindultam a táncolók felé. Kíváncsi voltam, utánam fog e jönni.

- Várj! Én nem úgy értettem... - kétségbeesetten próbált valami normális magyarázatot összehozni, de én félbeszakítottam. Nem bírtam tovább ki nevetés nélkül. Persze aranyos volt, ahogy próbálkozott, de győzött a gonosz kisördög énem.

- Most szívatsz? – megráztam a fejem – Komolyan, nem tudok kiigazodni rajtatok! Legközelebb ha tényleg rosszat mondok, honnan döntsem el, hogy az rosszul esett-e vagy nem?

- Hát arra majd biztos rájössz! – mosolyogtam még mindig – De most megyek, megkeresem a barátnőmet! Még itt leszel? Mert akkor később beszélgethetünk!

- Jól van, menj csak!

Bólintottam neki és elindultam a táncparkett felé. Szememet végigfutattam a tömege, de innen nem láttam túl sok mindent. Jól van, kénytelen vagyok bevergődnöm magam közéjük. Ehhez pont annyi kedvem volt...

Miután egy 15 percig keringtem a táncoló népség között, feladtam a keresést. Itt biztos nem lesz.

Az emelet felé vettem az irányt, csak reméltem, hogy nem valami pasival enyeleg, hanem mondjuk egyedül fetreng totál részegen egy szobában. Még ez is jobb lenne, minthogy rájuk nyitni.

Az emeleti folyosóról rengeteg szoba nyílt. Nem voltam benne biztos, hogy jó ötlet azokba benyitni, de ha van esély, hogy megtaláljam Emilyt, akkor meg kell próbálnom.

Bekopogtam az első ajtón. Semmi. Óvatosan kinyitottam. Nem volt itt senki, szerencsére. Ugyanezt megismételtem a többin. Legalábbis addig, amíg már a 2. fiú-lány párosra nyitottam rá, akik nem éppen társasoztak.

Viszont valamiért úgy éreztem, hogy a következő szobában megtalálom Emilyt. Vagy ha nem is, de valamiért más volt az az ajtó.

Ahogy ránéztem, támadt egy érzésem, hogy nekem oda be kell mennem.

---------------------------------

Sziasztok!

Na, meghoztam a kövit. Sajnálom, hogy ennyit kellett rá várni, de a másik könyvvel is foglalkoznom kell, viszont most már itt vagyok!

Remélem tetszik, ha igen osszátok meg a véleményeteket kommentbe és csillagozzatok. :)

És még mindig írhattok kérdéseket (akár ide kommentbe vagy nekem privibe)!

Nothing [Cameron Dallas][Szünetel]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora