Dupa ce am impartit banii, Mia si Dean au plecat pe pista, cu scopul ca vor sa faca o cursa 1 la 1 iar Cris s-a dus cu ei. Eu nu aveam chef asa ca am ramas cu Josh sa vedem un film.
Ne-am asezat pe canapeaua imensa din living, iar telefonul lui Josh a sunat. Acesta mi-a facut semn sa astept si a iesit afara. Am stat cateva minute cautand filme, pana cand acesta a aparut langa mine, cu o fata trista.
-Ce s-a intamplat?
-Il mai sti pe Mike, dealerul de droguri, prietenul nostru din Seattle?
-Da sigur ca il stiu.
-M-a sunat sa imi spuna ca ar avea nevoie de voi, in Seattle. Trebuie sa mergeti acolo. Vrea sa va bage in mafia lui, desigur, daca voi sunteti de acord.
-Nu stiu. Mie imi convine, dar nu stiu ceilalti ce vor spune.
-Vorbesc eu cu ei. A spus ca, cat mai repede sa mergeti acolo.
-Bine... Tu vii?
-Eu nu pot venii! Trebuie sa raman aici. Dar ne vom putea vedea oricand vrem.
Am ramas pana tarziu cu Josh sa vedem filme, am povestit si alte chestii. Pe la 2 noaptea, am iesit din casa lui, plecand acasa. Mi-am luat masina si am inceput sa conduc pe strazile pustii, care ziua sunt pline de oameni. Mergeam cu 200 la ora, cand o masina de politie a aparut in spatele meu. De data asta am oprit, pentru ca aveam numarul de enmatriculare real. De obicei le punem masinilor placute false cu numere, in cazul unui transport sau cursa.
Am tras pe dreapta si un politist a ajuns langa masina mea. Era destul de scund, mai plinut, iar uniforma de politie ii era cam stramta.
-Domnisoara, stiti cu ce viteza a-ti condus?
-Da stiu.
-Actele masinii si talonul, va rog!
Am scotocit in torpedou dupa acte si i le-am intins. Acesta s-a uitat cateva minute peste ele, dupa care mi le-a dat inapoi.
-Iesiti din masina!
Am iesit, iar acesta m-a pus sa merg in linie dreapta cativa metrii, apoi m-a pus sa suflu in fiola. Noroc ca nu am baut nimic cu alcool in seara asta.
-De data asta a-ti scapat cu avertisment, data viitoare va dau amenda. Buna seara!
Nu i-am raspuns si am intrat in masina, plecand acasa. Cand am ajuns, am intrat inauntru, ca sa ii vad pe minunatii mei prieteni pe canapea.
-Hei, ce faceti? Cum a mers cursa? Am intrebat, dar Dean mi-a dat o privire urata si Mia mi-a zambit mandra si mi-am dat seama cum au mers lucrurile.
-Am castigat! Exclama Mia fericita, sarind in sus de bucurie.
-Oh, Dede, te-a batut o fata?! Am spus sarcastica apropiindu-ma de Dean, stergandu-mi lacrimile inexistente de pe obraji.
-O fii castigat ea, dar eu am avut Lamborghiniul tau! A strigat acesta iar eu mi-am marit ochii.
Am plecat imediat, fugind in garajul subteran, in partea in care se aflau masiniile mele. Mi-am privit masina din toate partile si unghiurile posibile, pentru a vedea daca are ceva. Cauciucurile erau putin deteriorate, dar nimic altceva.
Nervoasa, am mers in casa, iar in sufragerie erau doar Mia si Cris.-Unde e psihopatul? Am tipat, iar acestia au inceput sa rada.
-A fugit mancand pamantul dupa ce ai plecat tu! A spus cu greu Cris, din cauza rasului. Am luat o tigaie si am plecat sa il caut.
La etaj nu era, inseamna ca se ascunde ori in curte, ori jos.
Cand m-am intors in living, cei doi se aflau in locul unde i-am lasat. Le-am facut semn sa taca, iar acestia au facut semn spre bucatarie. Am mers cu pasi usori in bucatarie, unde se afla dragul psihopat, incercand sa intre in frigider. Ori ii era foarte foame, ori aia trebuia sa fie ascunzatoarea lui.-Mai ai de slabit pana sa intri acolo! Am spus iar acesta s-a intors fulgerator de repede spre mine.
-Scuze, nu imi face nimic! Masina nu a patit nimic, deci e totul bine!
-De cate ori ti-am spus ca nu ai voie sa imi atingi masinile, decat daca iti spun eu! Te las in pace, daca imi platesti benzina la toate, pentru o luna!
-Ss-sigur! A spus balbaindu-se, stiind cati bani dau eu pe combustibil.
Am lasat tigaia si am plecat in camera mea, pentru a dormi. Maine trebuie sa imi fac bagajele pentru Seattle!
CITEȘTI
Crazy Bad Girl
Fanfiction➡️ O voi edita, candva... ⬅️ "Ceea ce te farmeca e nesiguranta. Vazute din ceata, lucrurile par minunate!" "Invata regulile astfel incat sa stii cum sa le incalci cum se cuvine." "Viata e o comedie pentru cei care gandesc si o tragedie pentru cei...