28

2K 105 0
                                    

-Domnisoara, treziti-va! Am auzit vocea stewardesei si mi-am deschis ochii, privind-o incruntata.

-In 10 minute aterizam in L.A! A spus, dupa care a iesit din camera.

M-am intors pe partea cealalta, asteptand sa il vad pe Harry, care acum cateva ore a dormit aici. Dar se pare ca nu mai este. Locul in care a dormit, acum era gol. Mi-am luat telefonul de pe mica noptiera si am vazut ca e 2 a.m. M-am ridicat din pat si am iesit din camera, mergand spre locul unde se afla scaunele. L-am vazut pe Harry, jucandu-se pe telefon si m-am asezat langa el.

-Hey, te-ai trezit? M-a intrebat cand m-a vazut.

-Da! Tu cand te-ai trezit?

-Nu de mult. Jumatate de ora... Am vorbit cu Josh si mi-a spus ca in aeroport ne va astepta un tip cu masina. O vom lua si ne vom caza la un hotel. Ne-a facut el rezervate pe numele Evans.

-Okay. Rezervarea e pe numele meu. Probabil cand vom ajunge, vom dormi cateva ore, daca avem timp. Nu a zis la cat trebuie sa fim la club? L-am intrebat, in timp ce imi masam fruntea. Inca ma doare capul...

-A zis ca pe la 10. Deci, avem timp sa dormim. A zis, iar eu am oftat, fericita ca mai pot dormi.

A venit o stewardesa, spunandu-ne ca in curand vom ateriza. Ne-am pus centurile si am asteptat sa ajungem.

Dupa ce am aterizat, ne-am luat bagajele si am coborat din avion. L-am salutat si pe Dan, dupa care am inceput sa il cautam pe tipul cu masina. Mergeam prin parcare, pana am vazut un tip musculos, inbracat in negru si cu tatuaje pe mana dreapta. L-am tras pe Harry dupa mine pana am ajuns in fata tipului.

-Tu esti Kendra Evans? A intrebat cu o voce groasa, iar eu am aprobat.
Astea sunt masinile. Poti sa o alegi pe care o vrei. A spus aratand cu mana spre doua Mercedesuri, unul alb si unul negru.

 A spus aratand cu mana spre doua Mercedesuri, unul alb si unul negru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


M-am uitat la Harry, care a facut semn spre masina neagra. Tipul ne-a dat cheia si Harry a urcat la volan. A pornit motorul si am iesit din aeroport.

-Acum, la hotel! Am spus, abea asteptand sa ajungem.

Dupa 20 de minute, am ajuns in fata hotelului. Am coborat amandoi din masina si ne-am luat bagajele, intrand in receptia hotelului de 5 stele. Am dat de o femeie de vreo 25 de ani, blonda si scunda. Harry s-a dus spre ea si am vazut cum ea, mai avea putin si saliva.

-Avem o rezervare pentru Evans. A spus Harry, tipa muscandu-si buza.

-Imediat, domnule. A folosit o voce seducatoare, care pe mine ma facea sa vreau sa vomit.

S-a intors spre calculator si a inceput sa tasteze ceva. Avea o camasa decoltata, prin vare i se vedea sutienul rosu si sanii destul de mari. Tasta enervant de incet pe tastatura, in timp ce isi musca buza din secunda in secunda. De ce mereu sunt curve in hoteluri?! Intr-un final, s-a intors cu o cartele in mana si i-a intins-o lui Harry.

-Aveti camera 37. Aici e cartele camerei si pot sa va dau si numarul meu de telefon, daca aveti nevoie sa va aduc ceva. A spus, iar eu mai aveam putin si saream in parul ei.

-Sigur! I-a raspuns Harry, iar gura mea s-a intredeschis putin.

Aceasta a scos o carte de vizita din sutien si i-a intins-o lui Harry. Acesta a luat-o si a venit la mine.

-Haide sa mergem! A spus luand bagajele. Cand am intrat in lift, Harry a luat hartia pe care scria numarul si a aruncat-o in gunoi. Eu am inceput sa rad automat, privind spre camera de filmat care avea beculetul rosu aprins, din coltul liftului. Sunt sigura ca, curva ne priveste.

Harry s-a intors spre mine, un zambet obraznic jucand pe fata lui. Gropitele ii erau vizibile si nu m-am putut abtine. Am sarit practic pe el, lipindu-mi buzele de ale sale si bagandu-mi mainile in carliontii lui catifelati. El si-a pus mainile pe talia mea, apoi au coborat spre fese, care le-a strans cu putere. Limbile noastre duceau un joc al dominatiei, un joc pe care eu vreau sa il castig. Am auzit un bipait, iar usile liftului s-au deschis. Ne-am departat, parul sau fiind in toate directiile. Am inceput sa rad, acesta uitandu-se incruntat la mine. Am iesit din lift, cautand camera 37. 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37. Am gasit-o! Am tras cartela si am aintrat pe usa. Era un fel de apartament, pentru ca aveam un fel de living, o bucatarie mica, o baie si o camera. Totul era alb cu putin negru. Livingul arata superb.

M-am trantit pe canapea si Harry s-a dus in camera

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am trantit pe canapea si Harry s-a dus in camera. Am auzit apa de la baie, probabil facea dus. Am inchis ochii si am asteptat sa termine dusul. Cand a iesit din baie, m-am dus eu. Am dat drumul apei si am inceput sa imi spal corpul. Cand am iesit mi-am infasurat corpul intr-un prosop alb si ma uitam prin baie dupa haine de schimb. Perfect! Nu mi-am adus schimburi.

Am deschis usa si am mers in camera. Harry era pe pat, intins pe spate, cu mainile sub cap. Mi-am strans prosopul pe mine si am inceput sa imi caut haine prin geanta. Am ales o pereche de pantaloni scurti gri si un tricou negru. Am vazut ca Harry avea ochii inchisi asa ca am decis sa ma schimb aici. Mi-am luat chilotii pe sub prosop si mi-am luat si pantalonii. M-am intors cu spatele si am aruncat prosopul pe jos, luandu-mi tricoul pe mine. Cand m-am intors, Harry se uita la mine cu un zambet pervers pe fata. Normal ca s-a uitat!

Mi-am dat ochii peste cap si m-am intins pe partea mea. Am inchis ochii si am simtit o mana in jurul taliei mele. Imi era prea lene sa protestez si se simtea prea bine, asa ca am adormit imediat in bratele lui Harry.

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum