Au trecut aproape doua saptamani de la cearta pe care am avut-o cu Josh, l-am dat afara si am renuntat la mafie. Imi e dor de el, dar nu mai pot face nimic acum! Odata ce ai iesit din mafie nu te mai poti intoarce decat daca toti membrii sunt de acord cu venirea ta. Acum, probabil, toti ma barfesc! Mia probabil ca a aflat de plecarea mea din mafie si de relatia mea cu Harry si face crize de gravida. Daca a-si vrea sa ma intorc in mafie, probabil ca baietii ar vota pentru. Nu am avut cu ei nimic, m-am inteles destul de bine cu ei. Stiu ca voi avea si votul lui Harry. Despre Mia, sunt convinsa ca nici nu va vrea sa auda despre asa ceva. Curiozitatea ma arde pe dinauntru despre raspunsul lui Josh. Oare el ce va face?
In momentul asta, sincer nu imi mai pasa de nimic! Doar stau pe canapea, cu un bol de cereale, uitandu-ma la American Horror Story!
Harry a plecat pana in oras pentru a se intalni cu Louis, care se pare ca a ramas aici. Si-a cumparat o casa care se afla la doua strazi distanta de casa mea si a spus ca vrea sa isi ia "concediu". Nu stiu de ce au ales sa mearga in oras si nu sa vina aici sau la Louis.Saptamanile astea am fost destul de deprimata si am si avut motive. Dupa trei zile de cand i-am dat-o pe Lissa lui Josh, am aflat de la Harry ca el, Josh si Louis l-au prins pe Jay si l-au torturat pana Josh a aflat ce a vrut. Se pare ca da, Jay i-a tras pe sfoara pe niste mafioti si acestia i-au ars casa. La inceput, m-au vrut pe mine, nu stiu de ce, iar Jay mi-a pus drogurile acelea care s-au dovedit a fi somnifere extrem de puternice care contin si un fel de droguri, in energizant. Harry mi-a spus ca, inainte de moarte, Jay a spus ca ceva negru se apropie de mine, ceva urat. In secunda urmatoare, Josh l-a impuscat in cap si asta a fost sfarsitul celui de al doilea prieten al meu.
Am oftat, continuand sa imi mananc cerealele. Am uitat de film, cazand pe ganduri. Acum, ca nu mai am seriviciu, trebuie sa vad ce voi face pentru a putea sa ma intretin. Stiu ca pot trai regeste cel putin trei ani la cati bani am stransi, dar nu pot sta acasa. Ma voi intoarce in Seattle si probabil imi voi cauta o casa, pentru ca sunt convinsa ca nu voi mai putea sta in casa lor.
Si pentru a le arata ca sunt puternica si poate putin pentru a il face pe Josh sa sufere putin, imi voi cauta cea mai aproape casa si le voi arata ca nu am nevoie de ei! In viata, am invatat ca prietenii si familia te parasesc la greu. Prin simplul fapt ca Josh mi-a spus sa stau departe de Harry, am simtit ca m-a tradat. El stie cel mai bine ca nu am iubit cu adevarat o persoana vreodata si acum cand s-a intamplat asta, vrea sa o indeparteze. Nu voi lasa sa se intample asta, orice va trebui sa fac!
Primul sacrificiu l-am facut deja pentru relatia mea cu Harry; am parasit mafia! Am facut-o pentru el! Harry e constient ce lucrurile astea si a incercat de multe ori sa ma convinga sa ma intorc, dar nici in ruptul capului nu o voi face! Sunt o fire capoasa care nu renunta usor si cand imi propul sa fac un lucru, nu voi renunta la el pana in ziua in care voi muri!
Gandurile mele au fost intrerupte de usa care s-a deschis, eu sarind de pe canapea si aproape scapand bolul. M-am repezit spre pistolul care se afla prins sub masuta, dar m-am calmat cand am auzit vocea divina a iubitului meu.
-Iubire! Dormi?
-Nu, sunt aici! Am strigat si in cateva secunde l-am vazut aparand in living, venind langa mine si sarutandu-mi dulce si tandru buzele.
-Ce face iubita mea? M-a intrebat cand sautul nostru s-a terminat si am luat cateva guri de aer.
-Bine! Tu? Ce ai facut cu Louis?
-Ah... Am vorbit cateva chestii! Kendra, nu stiu cum sa iti spun dar...
S-a oprit, nestind cum sa imi explice. Mi-am ridicat sprancenele, asteptand raspunsul care parea sa nu mai vina.
-Iubitule, imi poti spune orice! I-am zis cu o voce mieroasa, facandu-l sa se uite exact in ochii mei.
-Okay... Josh a spus ca trebuie sa ma intorc in Seattle! A spus, uitandu-se adanc in ochii mei, pentru a vedea vreo emotie care ar trebui sa se afle in ei.
-Bine! Cand plecam? L-am intrebat simplu.
Si-a ridicat spranceana stanga, semn ca nu asta era reactia pe care credea ca o voi avea. Da, nu mai afecteaza sa aud de Josh sau intoarcerea in Seattle. Daca el merge, eu ma voi duce impreuna cu el!
-Bine... A spus dupa care a urcat la etaj. Plecam maine dimineata! A strigat, eu ridicandu-ma de pe canapea si urcand scarile.
Ma gandeam daca Josh va comenta ceva despre faptul ca ma voi intoarce cu avionul sau. Hmm... Nu cred! Am inceput sa fac bagajele, gandindu-ma ca, saptamanile astea nu am mers nicaieri cu Harry. Adica suntem in Miami de cam trei saptamani si nu l-am dus pe niciunde.
Am continuat sa impachetez pana a s-a inserat. Harry a intrat in camera mea si m-a luat in brate, trantindu-ne amandoi in pat si cazand intr-un somn adanc.
CITEȘTI
Crazy Bad Girl
Фанфик➡️ O voi edita, candva... ⬅️ "Ceea ce te farmeca e nesiguranta. Vazute din ceata, lucrurile par minunate!" "Invata regulile astfel incat sa stii cum sa le incalci cum se cuvine." "Viata e o comedie pentru cei care gandesc si o tragedie pentru cei...