Harry P.O.V
Limbile noastre duceau un joc al dominatiei din care doar unul poate iesi castigator. Am simtit-o relaxandu-se imediat in bratele mele, eu prinzand-o si mai bine de talie. Imi simteam blugii pleznind pe mine, asa ca am hotarat sa incerc sa merg mai departe. I-am prins coapsele, ridicand-o in bratele mele. Am iesit din baie cu Kendra in brate, inchizand usa baii cu piciorul si aruncandu-ne in pat.
Eram deaspura ei iar buzele noastre s-au despartit pentru un moment. M-am uitat in ochii ei negri si nu puteam sa vad nimic. Vedeam o urma de excitare in ei, dar era foarte bine ascunsa impreuna cu restul emotiilor, datorita negrului infinit din ei. Eram fermecat de minunata culoare pe care o puteau avea ochii acestei fete. Genele ei erau negre, extrem de lungi si groase, chiar daca nu avea nici un fel de rimel sau alta prostie pe ele. Sprancenele ei pensate, erau groase, nu subtiri ca altor fete. Nasucul ei putin ridicat si buzele de care pot spune ca nu a-si vrea sa le las vreodata. Erau umflate si rosii in urma sarutului salbatic de acum cateva secunde. Fara sa imi dau seama, mi-am muscat puternic buze de jos, cand aceasta si-a umezit buzele cu limba aia perfecta cu care m-am jucat acum cateva secunde.
Fara sa mai astept ceva, mi-am lipit din nou buzele de ale ei, bagandu-mi mana pe sub bluza ei. Ii mangaiam abdomenul plin de tatuaje, ca al meu si am urcat chinuitor de incet spre sani. Am prins unul prin sutien, erectia mea urland prin pantaloni. Mi-am bagat si cealalta mana in bluza ei, urcand spre deschizatoarea sutienului si incercand sa o deschid. Am reusit sa o dau jos, tragandu-i sutienul jos, chiar daca inca avea bluza pe ea.
Un ciocanit s-a auzit prin usa, eu sarind de pe Kendra, inainte ca stewardesa sa intre in camera. Sa imi aminteasca cineva sa impusc femeia aia in cap inainte sa plec.
-Domnisoara Kendra, domnule Harry, aterizam in 10 minute! A spus dupa care a iesit din camera.
10 minute! 10 amarate de minute! Cate a-si fii putut face cu corpul perfect al Kendrei in 10 minute! Al dracu de 10 minute!
M-am ridicat nervos din pat, dand cu piciorul in el, ca un copil mic care nu a vrimit ceea ce a vrut. Kendra a inceput sa rada de reactia mea, eu incruntandu-ma. Am mers in baie, unde am gasit-o pe Lissa pe jos, lesinata. Nu a pierdut mult sange, se pare ca, Kendra stie cum sa loveasca incat sa doara, dar sa nu moara. Kendra a intrat in baie si a inceput sa se uite la pata de sange de pe faianta cabinei.
-Ar trebui sa speli ala inainte sa creada astea ca te-am dezvirginat intr-un avion! Am spus cu raceala in voce, in timp ce ridicam corpul Lissei.
Kendra a inceput sa rada in hohote, eu uitandu-ma ciudat la ea. Ce?! Femeile au o minte extrem de perversa, mai ales cand vad sange intr-o camera unde a dormit o fata si un baiat, bine si o fata pe jumatate moarta.
-Sunt stewardese si menajere, intr-un fel. In avionul asta nu intra nimeni in afara de ele! Si cat despre dezvirginare, chestia aia a disparut de mult timp la mine! A zis, uitandu-se la mine insistent.
Am ridicat o spranceana la ea in timp ce al lasat-o pe Lissa din nou pe podea.
....
Kendra P.O.V
Suntem in N.Y. de 3 zile. Stam la un hotel, eu in camera mea, Harry in a lui. Cu Lissa facem cu randul, cand doarme o noapte in baia sau dulapul meu, cand la Harry. Am continuat sa ii dam droguri, aceasta abia mai vorbind ceva. E extrem de slabita si am inceput sa ii dam putin mai multa mancare ziua.
Am vorbit si cu Josh, care zicea ca in cateva zile ar fii bine sa ajungem in Miami. Jay a observat disparitia verisoarei sale si o cauta de 4 zile. Faptul ca eu si Harry suntem plecati de aproximativ cate zile e si Lissa disparuta, l-a facut pe Jay sa fie suspicios.Am mai primit cateva mesaje de la acel anonim, H, care spunea ca ne vom intalni cat mai repede si voi afla adevarul despre viata mea mizerabila. Okay, stiu ca nu am cea mai buna viata, dar nu trebuie ca cineva sa imi aminteasca asta tot timpul.
Cu Harry, nu am prea vorbit de la faza din avion. Vorbim doar cand o duc pe Lissa la el sau el o aduce la mine. Si atunci ne intrebam unul pe altul unde mergem, in caz ca se intampla ceva. Cand Lissa e la mine, el iese in oras si invers. Parca avem grija de un bebelus pe care nu il putem lasa singur.
In seara asta Lissa ramane la Harry. Am vorbit cu Josh care mi-a spus ca are niste prieteni in N.Y. care se ocupa cu, cursele ilegale. Asa ca, in seara asta voi merge pe pista. Imi vor da ei o masina, pentru ca noi am primit din nou de la aeroport un BMW cu care nu prea pot sa concurez.
Mi-am luat niste blugi negrii pe mine, un tricou alb si o camasa rosie cu carouri negre. Mi-am dat buzele cu un ruj rosu si mi-am pieptanat parul. Am luat-o pe Lissa, care abea mergea, dar sincer nu imi pasa! Am deschis usa, incuind-o in urma mea si am mers pana in camera lui Harry care e vis-a-vis. Am batut in usa repede, pentru ca nu vreau sa vina cineva si sa o vada pe Lissa in halul asta.
Harry a deschis usa, imbracat cu niste pantaloni putin mai sus de genunchi si larguti, gri si un maieu care era usor mulat dar extrem de decoltat. Parul ii era in toate partile iar fata ii era adormita. Am chicotit usor inainte sa o imping pe Lissa in bratele sale, aceasta aproape prabusindu-se.
-Unde mergi? A intrebat inainte sa plec.
-Pe pista!
CITEȘTI
Crazy Bad Girl
Fanfic➡️ O voi edita, candva... ⬅️ "Ceea ce te farmeca e nesiguranta. Vazute din ceata, lucrurile par minunate!" "Invata regulile astfel incat sa stii cum sa le incalci cum se cuvine." "Viata e o comedie pentru cei care gandesc si o tragedie pentru cei...