43

1.9K 99 0
                                    

Kendra P.O.V

Urmatoarele zile au trecut destul de repede si fara evenimente neplacute. Cu Harry ma inteleg din ce in ce mai bine. Relatia asta chiar ne-a prins bine amandurora. Simt ca pot sa ii spun orice si chiar ma simt in siguranta langa el. Ador momentele in care doar stam unul in bratele celuilalt, sau cand ma joc cu parul sau, cand ne sarutam sau pur si simplu cand ii vad zambetul care ma inebuneste. Am facut o mica, mare obsesie pentru ochii lui are ma farmeca mai ceva cum farmeca luna plina sirenele.
Avem momente in care doar stam si ne uitam in ochii celuilalt fara sa spunem nimic! Ador linistea pe care o am cand sunt cu el, pot zice ca il ador pe el! Nu stiu sigur daca m-am indragostit, poate am facut-o, dar sincer, nu stiu ce e aia dragoste. Daca toate lucrurile pe care le simt in prezenta lui inseamna dragoste, atunci sunt indragostita lulea!

Are momente in care il vad ganditor si parca nu vrea sa scoata niciun cuvant. Ceva il mistuie pe interior si vreau sa aflu ce se intampla cu el. Simt ca are ceva sa imi spuna si a incercat de cateva ori, dar a renuntat.

Cat despre Lissa, zilele astea nu a vorbit mai deloc. Si sincer, imi place linistea asta. Am mai redus putin doza de droguri pentru ca trebuie sa isi revina o perioada. Abea cand o vom duce la Jay ii vom da droguri puternice, poate chiar si o supradoza! O tinem incuiata in baia de la etaj, unde doar Harry intra pentru cateva secunde pentru a-i lasa o farfurie cu mancare. Rar ma mai duc si eu pe la ea, din motiv ca nu tace si sigur ma enerveaza.

Sunt greu de stapanit la nervi si nu vreau sa o omor sau sa ii fac ceva ce voi regreta mai tarziu. Josh a fost clar cand ne-a spus ca nu o vrea moarta, pana la final.

Cat despre Josh, ieri mi-a dat cateva informatii despre Jay, cum ca ar fi prin N.Y. Deci, asta inseamna ca ar trebui sa ne pregatim pentru intampinare. Avand in vedere ca a trimis oameni la fiecare hotel si pensiune unde a aratat poze cu Lissa, sigur isi va da seama destul de repede unde se afla verisoara lui.

Josh ne-a mai spus ca a aflat ca Jay s-ar fi incurcat cu niste traficanti mai "periculosi" daca pot zice asa si ar cam avea datorii la ei. Am aflat ca, masinile pe care ni le-a dat gratis, erau furate si trebuia sa se scape cat mai repede de ele. Acum doua saptamani, acei traficanti au gasit masinile in garajul sau subteran si i-au aruncat casa in aer. Da, asta e pretul pe care il platesti cand te pui cu tipi mai destepti decat tine si nu sti sa iti ascunzi dovezile. Inca nu am aflat care a fost faza de atunci cu energizantul si drogurile, dar sper ca vom afla si poate nu voi fi nevoita sa vad cum alt prieten de al meu e ucis.

Am fost scoasa din transa in care am intrat de doua brate care s-au asezat in jurul taliei mele. Stiam ca e Harry, pentru ca nimeni nu intra in casa mea. Si-a pus capul in scobitura gatului meu, depunand saruturi umede si calde.

-Ce face iubita mea? M-a intrebat intr-o secunda in care si-a departat buzele catifelate de gatul meu.

-Ma gandeam... Am oftat dramatic, facandu-l sa rada usor.

-Hey, ma gandeam sa iesim putin in seara asta... Adica, suntem aici de o saptamana si nu ne-am plimbat prin Miami. A spus iar eu am inceput sa ma gandesc la vorbele lui.

-Sigur, iubitule! Il voi suna pe Nick sa vina sa stea cu Lissa si oricum vroiam sa il vad inainte de a pleca! Am zis, ridicandu-ma de pe scaun si dandu-i un pupic lui Harry pe nas, dupa care am placat sus pentru a imi lua telefonul.

Cand am apasat pe butonul de deschidere pentru ca telefonul sa imi ia amprenta, am vazut ca am primit un mesaj..

Numar necunoscut: Hey, Kendra! Pregateste-te! Am aflat unde esti si ne vom vedea foarte curand! Asteapta-ne!

Am ramas blocata pentru cateva secunde. Credeam ca am terminat cu mesajele! Acum, imi mai spune si ca a aflat unde sunt. Am facut un screenshot ecranului si l-am trimis repede lui Josh. Intre timp, Harry a intrat in camera cu un zambet pervers. Cand mi-a vazut fata care probabil nu arata pre bine, si-a schimbat imediat expresia intr-una ingrijorata. S-a pus repede langa mine si eu i-am intins telefonul cu mesajul.

A citit repede mesajul si s-a ridicat in picioare, scotandu-si telefonul din buzunarul din spate ai pantalonilor sai de trening si a apelat un numar.

-Josh, cine dracu ii tot trimite mesaje Kendrei?! Aproape ca a tipat nervos iar eu am inceput sa imi agit picioarele in pat.

-Da, acum a primit unul in care zicea sa ii astepte pe dracu stie cine, pentru ca au aflat unde sta! Mi-a smuls nervos telefonul din mana si a inceput sa reciteasca mesajul.

-Nu stiu, daca e vorba de Jay, nu vad de ce i-ar trimite Kendrei mesaje. Nu ar fi fost mai simplu sa se fi dus la ea din prima?! Si de ce i-ar trimite mesaje de genu' fostei cele mai bune prietene?! A spus din nou, eu neauzind ce zicea Josh pe partea cealalta.

-Okay, ne vedem! Vom avea grija! A inchis telefonul si s-a asezat pe pat, luandu-ma in brate.

El statea pe spate iar eu eram urcata peste el, pe burta, picioarele noastre fiind incolacite, mainile mele aflandu-se in jurul taliei sale iar capul mi-l tineam pe piepul sau, in zona in care ii auzeam perfect bataile inimii. Si-a bagat o mana in parul meu si a inceput sa se joace cu el.

-Iubito, o sa fie bine! Nu iti fa griji! Te voi proteja cu orice pret!

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum