51

1.8K 102 6
                                    

Purta niste pantaloni scurti crem si un tricou lung si larg rosu. Burta ii era rotunda si imi amintesc ca ar trebui sa aiba deja aproape 4 luni. Inca am cateva suspiciuni in legatura cu sarcina ei, dar voi afla cine e adevaratul tata.
Aceasta a afisat un zambet fals, dandu-se din usa si lasandu-ne sa intram. Pe canapeaua din living l-am vazut pe Mike, care a venit imediat la mine si m-a luat in brate. L-am strans tare, bagandu-mi capul in scobitura gatului sau.

-Esti bine? M-a intrebat acesta si sincer, nu stiu ce sa ii raspund.

-Da, Mike, sunt bine! Am spus incet, acesta uitandu-se incruntat la mine, apoi la Harry care era in dreapta mea.

-Esti sigura ca vrei sa faci asta? M-a intrebat la fel de incet.

-Da, sunt foarte sigura. Deja mi-am luat casa, mi-am intalint fratele, am parasit mafia si m-am certat cu Josh. I-am raspuns, desi ma dureau toate astea.

-Okay, Kendra, noi vom fi prieteni mereu! Faptul ca te-ai certat cu Josh sau ca ai parasit mafia nu va schimba nimic intre noi! Poti veni oricand la mine daca ai vreo problema sau ai nevoie sa discuti cu cineva! Te iubesc, mafioato! A spus, strangandu-ma din nou intr-o imbratisare calduroasa.

-Si eu te iubesc, Mikey! I-am raspuns, simtindu-i pieptul vibrand in urma chicotului care i-a scapat.

-Hai, du-te pana nu plang! A zis, eu incepand sa rad si i-am prins mana lui Harry, incepand sa urcam scarile.

Am ajuns la etaj si am urcat in fosta mea camera. Am deschis usa si Harry s-a indreptat spre geamantanele in care se aflau hainele mele. A luat doua si a iesit din camera. Eu m-am asezat pe pat si am inceput sa ma uit la pereti. Ma gandeam la viata mea si cate s-au schimbat de cand m-am mutat din California. Am pierdut unele persoane, dar l-am castigat pe Harry si Holden. Mi-am castigat iubirea si mi-am intalnit fratele. Dar, pe alta parte, mi-am pierdut celalalt frate si prietena. Despre Mia, trebuie sa gasesc un plan rapid pentru a scoate de la Mia cate ceva. Va fi greu, avand in vedere ca, ma considera dusmana ei. Oricum, sunt sigura ca ceva e putred la mijloc si voi afla ce e.

Mi-am revenit din visat in momentul in care Harry a intrat in camera, uitandu-se ingrijorat la mine. M-am ridicat din pat si l-am luat intr-o imbratisare de care aveam nevoie in momentul asta. Si-a strans bratele in jurul meu, presandu-si buzele de ale mele. I-am raspuns sarutului, dornica sa ii simt aroma. A inceput sa ma impinga usor in spate, pana am ajuns la pat, trantindu-ma in el.

S-a pus peste mine, incepand sa imi sarute fiecare particica a gatului, nelasand nici una neatinsa. A avut grija sa lase cateva muscaturi, unele putin mai dureroase, dar orice durere imi cauza acum, era placere. O placere pe care nu am mai simtit-o cu niciun barbat cu care am fost pana acum. Probabil, faptul ca pe el il iubesc, ma face sa ma simt implinita. Mi-a tras tricoul jos, saruturile mutandu-se pe abdomenul meu. Mana lui dreapta era asezata pe coapsa mea stanga, strangand-o ferm. Cealalta mana se alfa pe talia mea, pipaind cu degetele fiecare centimetru de piele aflat in acea zona. Era uimitoare senzatia pe care o aveam, doar prin simple atingeri. El avea doar boxerii pe el, pe cand eu aveam blugi si lenjerie.

Dupa inca cateva minute pline de saruturi si atingeri tandre, a coborat, dandu-mi pantalinii jos. Ma simteam atat de comoda fara materialul dur, care ma facea sa ma simt ca un leoaica in cusca. L-am tras imediat deasupra mea, bagandu-mi disperata mainile in buclele sale, tragand cu putere de ele.

Si-a ridicat privirea spre mine, eu uitandu-ma in ochii lui verzi care straluceau de excitare mai tare decat niciodata. Si-a lins buzele pofticios si si-a strecurat mainile in spatele meu care era presat de suprafata moale a asterunturilor care erau asezate pe pat. A reusit da imi desfaca capsele sutienului pe care in cateva secunde l-a aruncat jos si a inceput sa se joace cu sanii mei.

L-am lasat sa se joace linistit, timp in care eu imi faceam de cap cu parul sau. Mi-am incolacit picioarele libere in jurul taliei sale, astfel simtind perfect umflatura din interiorul boxerilor sai. Am gemut odata cu el, fara sa imi dau seama.

Printr-o miscare brusca, m-am intors deasupra lui, asezandu-mi fundul exact peste zona proeminenta care isi dorea disperata sa iasa din pantaloni.

Mi-am lipit buzele de ale sale, incepand sa ma misc usor in fata si spate, simtindu-l cum se incordeaza sub mine. Tinea perfect pasul cu mine, sincronizandu-ne corpurile perfect, astfel incat amandoi sa avem parte de placere, chiar daca amandoi mai aveam lenjerie pe noi.

Faptul ca nu avea tricou, ma facea extrem de fericita, iar pozitia in care ma aflam imi dadea doar de castigat. Mi-am desprins buzele de ale sale si am coborat spre gatul sau, unde am aplicat acelasi tratament pe care l-am primit si eu.

Cand am terminat cu gatul, am coborat spre abdomen, dar mai intai am facut o mica oprire la piept, dezmierdand pasarile tatuate, urmand fluturele si dupa mi-am facut de cap cu abdomenul.

Il simteam fierband sub mine, ceea ce imi placea. Am tras usor de elasticul boxerilor, pana i-am dat jos. Mi-am trecut mana peste zona lui intima, acesta gemand. Am inceput sa fac miscari mai ample si rapide, el respirand din ce in ce mai greu.

Ador sa ii produc placere. Placerea mea venea odata cu a lui!

Mi-am ridicat privirea spre fata sa si am facut contact cu ochii lui de jad, care straluceau si mici bobite de transpiratie ii cadeau pe frunte din cauza placerii. Si-a prins buza de jos, muscand-o cu putere, dar la dracu, eu vreau sa fac asta!

-Iubire, asta e treaba mea! Am soptit lasciv, prinzandu-i buza si strangand cu putere din ea, gemand amandoi.

In urmatoarele secunde m-am trezit cu Harry deasupra mea, care mi-a sfasiat chilotii in doua secunde, aruncandu-i pe jos, probabil unde se afla si sutienul.

Apoi am simtit cu placerea clocoteste in mine, doar din cauza lui. Din cauza barbatului pe care il iubesc din toata inima mea!

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum