24

1.9K 105 0
                                    

Am ramas stupefiata, in timp ce buzele sale le framantau dur pe ale mele. Nu stiam ce sa fac. Mainile lui au ajuns pe talia mea, coborand spre coapse, care le-a prins salbatic, incercand sa ma ridice. M-am lasat dusa de val, rodicandu-mi mainile si infigandu-le brutal in parul lui, tragandu-l mai aproape de mine, daca era posibil.

Lipsa de aer ne-a facut pe amandoi sa ne desprindem din minunatul sarut pe care l-am avut mai inainte. Aproape regretam, ca ne-am despartit, dar iubita lui insarcinata se afla in casa din spatele meu.

Gandul asta m-a facut sa ma intristez usor. Mi-am ridicat privirea spre el, acesta uitandu-se intens in ochii mei. Zambea. Gropitele erau proeminente pe obrajii lui, ceea ce m-a facut sa vreau sa le pup. Dar nu puteam face asta. Privirea imi era blocata pe gropitele sale, pana au disparut, fata lui, fiind neutra. M-am incruntat usor, dandu-ma un pas in spate.

-Pa Kendra! A spus nepasator, continuandu-si drumul.

M-am intors si am mers pana la casa mea. Am apasat clanta, care era deschisa si am intrat. Nimeni nu era in living, asa ca am hotarat sa merg in bucatarie. Nu imi era prea foamne, asa ca am hotarat sa imi fac o cafea. Am deschis cutiuta de cafea si am vazut ca era goala.

Bolborosind cateva injuraturi, am urcat in camera mea, unde m-am schimbat de pijamale si mi-am luat un maieu alb, blugi albastrii usor larguti si si tenisi visinii. Pentru ca afara era destul de rece, mi-am luat si un cardigan visiniu inchis, pentru a se asorta cu tenisii. Am alergat practic pe hol, intrand repede in garaj si alegandu-mi cheile de la Audi-ul alb. Inainte sa ies, am aruncat o privire spre coltul Miei, unde isi tinea masinile. Acum, este gol. Chiar s-a mutat la Harry. 

Am ajuns la iesirea din garaj, asteptand ca poarta automata sa se deschida. Am iesit din garaj, conducand pana spre cel mai apropiat magazin. Parca era unul destul de aproape de zona asta. Am marit viteza, abea astaptand sa cumpar cafeaua, fara de care nu imi puteam incepe ziua. Mi-am cautat buzunarul de la blugi, unde de obicei se afla pachetul meu de tigari si am observat ca nu mai am nici tigari. In 5 minute eram in fata magazinului, care arata destul de vechi, dar in momentul asta nu imi pasa.

Am intrat in magazin, usa scartaind usor cand am deschis-o. O vanzatoare de varsta a doua mi-a aparut in fata, zambindu-mi plictisita. Am inceput sa merg printre rafturi, primul fiind cel unde se afla cafeaua. Am apucat 6 pachete si le-am trantit in cos. In caz de urgenta, am luat si cappuccino, pentru ca nu stii cand ramai fara cafea. Eram indecisa intre aromele de ciocolata, vanilie, cafea si biscuiti. Intr-un final am luat cate 10 de fiecare, continuandu-mi drumul. Am ajuns la raftul cu ciocolata, preferatul meu. Am pus mai multe feluri de Milka, cu biscuiti, oreo, caramel, capsuni, alune. Am pus si biscuiti Oreo, jeleuri si batoane. Mai departe, am pus cateva sticle de suc si am luat si bere. Mie, personal, nu imi place berea, prefer Jack Daniels sau Vodka. Am pus si din ele, apoi am plecat spre casa.

-Buna, da-ti-mi 4 pachete de Pall Mall negru! Am spus spre vanzatoare.

Aceasta s-a dus sa caute tigarile, ceea ce a durat aproape 10 minute, folosind scuza ca nu se pricepe. Atunci, sa nu se angajede dracului ca si vanzatoare!

-70 de dolari! A spus iar eu i-am aruncat pe tejgheaua veche cardul meu auriu de credit.

Mi-am luat plasele si am iesit din magazin. Le-am bagat in masina si am plecat spre casa. Autostrada se aglomerasera mult fata de cand am venit.

Cand, in sfarsit am ajuns acasa, mi-am bagat masina in garaj si i-am strigat pe baieti sa vina sa ma ajute. Nimeni nu a venit asa ca mi-am luat cafeaua si am urcat in bucatarie, unde erau cei trei crai.

-Am fost la cumparaturi! Am spus in timp ce am onceput sa rad deoarece acestia aveau canile de cafea in fata, iar ele erau pline cu apa.

-Am cumparat cafea! Am strigat, acestia ridicandu-si capul. Merge-ti in masina si aduce-ti cumparaturile!

Acestia s-au ridicat, mergand sau mai bine zis fugind pana in garaj, unde au luat cumparaturile, aducandu-le in bucatarie. Jur, cateudata parca stau cu niste copii in casa.

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum