23

1.9K 117 13
                                    

Simteam ceva ce imi gadila fata. Mi-am deschis ochii si am vazut niste carlionti, care erau asezati aproape pe toata suprafata fetei mele. M-am chinuit putin sa imi ridic fata, pentru ca un corp imi bloca orice miscare. Cand am reusit sa ma ridic putin, i-am deslusit corpul lui Harry, care era peste al meu. Eu eram intinsa pe canapea, pe spate, iar Harry era asezat peste mine, timandu-ma cu mainile de talie. Capul sau se afla in scobitura dintre sanii mei, ceea ce ma facea sa ma simt ciudat. Televizorul era stins, semn ca cineva l-a oprit. Probabil ca am adormit amandoi, probabil ca eu am fost prima, iar Harry a inchis televizorul.

Am incercat sa il dau jos, dar nu s-a miscat. Mi-am folosit mana dreapta care era libera sa ii gadil, dar mi-a prins mana si nu am mai putut-o misca. O idee mi-a trecut prin minte si i-am prins carliontii intre dinti-tragand de ei. Acesta a marait, parand excitat. I-am dat drumu si am inceput sa ma agit in speranta ca voi scapa.

-Harry, Harry! Da-te! Am spus, dar acesta nici nu s-a clintit.

Am auzit un latrat scurt din bucatarie si mi-am dat seama ca e Nero. Asta e scaparea mea!

-Cutu! Cutu! Am inceput sa chem cainele, iar acesta a venit bucuros in locul unde ne aflam noi.

A sarit pe noi, adica pe Harry si a inceput sa il linga pe spate, apoi pe fata. I-a fost mai greu pentru ca jumatate de fata era pe pieptul meu. In ciuda faptului ca, el era peste corpul meu, nu ii simteam deloc greutatea. Ii simteam asa bine corpul peste al meu. Cand Nero l-a lins pe fata, acesta s-a trezit, ridicandu-se rapid, aproape cazand pe masuta de cafea. Avea o privire speriata si privea in jur de parca cineva se pregatea sa il atace. Am inceput sa rad cand l-am vazut cum privea speriat prin incapere.

-Neata! Din nou! Am spus inca razand.

-Hey! A raspuns, privindu-ma atent.

Am observat ca bluza mea de trening s-a ridicat mult, picioarele mele fiind total la vedere. Tatuajele mele de pe picior erau la vedere, iar daca nu aveam si bluza, se vedeau o parte si din cele de pe abdomen. M-am ridicat si mi-am tras bluza in jos, Harry mutandu-si privirea de pe picioarele mele. Intre timp, de sus a aparut Mia, imbracata in niste colanti roz si un tricou alb. I-am vazut abdomenul usor bombat, ori s-a ingrasat, ori Cris avea dreptate si e insarcinata. S-a aruncat in bratele lui Harry si a inceput sa il sarute.

-Hey, Kendra! A spus dupa ce m-a vazut.

Am dat usor din cap, ea asezandu-se pe canapea. Era o liniste ciudata, asa ca am decis sa o sparg.

-Eu cred ca plec! Pa! Am zis in timp ce m-am intins spre telefonul mel si pistolul care le-am lasat pe masuta, aseara.

-Harry, dragule, imi e pofta de mere verzi! Te duci sa imi iei? A intrebat Mia, iar eu m-am intors spre ei.

-Bine... Kendra, asteapta-ma pana ma imbrac si iesim impreuna! A spus in timp ce a fugit sus, sa se imbrace.

-Mia, cineva a spus ca esti insarcinata! Am spus, incercand sa scot ceva de la ea.

-Da! Eu su Harry vom avea un copil! Nu e grozav?! Vreau ca tu sa fi nasa! A spus entuziasmata.

-Nasa de botez?! Am spus putin confuza.

-Nu, nasa la nunta mea si a lui Harry! Vreau sa ne casatorim!

-Kendra, esti gata?! L-am vazut pe Harry care cobora scarile, imbracat in niste pantaloni de trening cu tur si un tricou gri.

-Da! Pa Mia! Am spus in timp ce ieseam pe usa.
Deci, tu si Mia! Am zis imediat ce am iesit din casa.

-Da... Am avut o aventura si se pare ca a ramas insarcinata. Am vrut sa o las la voi acasa dar a insistat sa se mute la mine. Nu vreau sa am un copil, dar ea nu a vrut sa avorteze.

-Nu stiu ce sa spun. Adica, cum a aflat asa de repede ca e insarcinata?! Am zis confuza.

-Nu stiu... E putin ciudat... A spus suspicios, in timp ce isi aranja parul.

-Bine Harry. Ne mai vedem! Am spus si ma pregateam sa ma intorc, dar acesta m-a prins intr-o secunda de mana, lipindu-si buzele de ale mele.

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum