-Vreau si asta! M-am plans ca un copil mic, prinzand patru sticle de Jack Daniels si punandu-le in cosul de cumparaturi care era cu greu impins de catre Deea.
Aceasta a oftat si m-a amenintat ca daca nu vom merge spre casa acum, imi va lua cheile de la masini. Am oftat suparata si am mers spre casa. Un faiat de vreo 19-20 de ani, cu ochelari mari si rotunzi si fata plina de cosuri statea plictisit pe scaunul din spatele casei de marcat. Eu si Deea am inceput sa punem cumparaturile pe banda si mi-am marit ochii cand mi-am dat seama ce pusesem in cos.
Banda era doldora de sticle de bautura, una mai tare decat alta. Baiatul s-a uitat la noi socat dupa care a inceput sa ne scaneze produsele. Aveam nevoie de provizii asa ca am hotarat sa mergem la cumparaturi.
In ultimele doua luni de cand ne-am intors in Miami, lucrurile s-au schimbat extrem de mult. Am inaugurat noua pista pentru ca cea veche deja incepea sa isi piarda farmecul si cum in Miami se fac curse mai des decat respira oamenii, am hotarat impreuna cu Deea ca lumea trebuie sa stie ca ne-am intors in Miami.
Am verificat si casa lui Nick, care era goala. Nu locuia nimeni in ea, dar era goala. Probabil ca a plecat! La ce ma asteptam, probabil i-a fost frica sa nu fie prins din nou si si-a luat bagajele si a plecat! Nu am nimic impotriva, dar probabil ca vestile vor ajunge destul de repede pana in Seattle cum ca, Miamiul si-a primit reginele inapoi. Lumea vorbeste si nu ii poti face nimic!
Am asteptat ca baiatul sa termine de scanat sticlele si dupa ce am platit, am iesit afara din magazin, intrand in masina mea. Am dat drumul muzicii si am plecat cu toata viteza spre casa.
Dupa ce am aranjat sticlele de bautura am hotarat impreuna cu Deea sa mergem la Mall. Mi-am luat o pereche de blugi negri taiati pe alocuri si un maieu albastru inchis si am iesit din casa, asteptand-o pe Deea. Am urcat in masina si am pornit motorul, cand Deea si-a facut aparitia imbracata cu niste blugi albastrii si un tricou alb. Am plecat spre Mall care se afla la cateva minute distanta.
Primul lucru pe care am vrut sa il fac, a fost sa mergem la coafor. Mi-am taiat putin varfurile, dupa care am mers sa ne facem unghiile. Eu mi-am pus gel negru, Deea punandu-si alb. Stiu ca Deea a preferat mereu albul, eu preferand negrul. Mereu am format un contrast perfect!
Cand am terminat cu unghiile, am mers sa facem cateva cumparaturi. Mi-am cumparat mai multe bluze, tricouri, pantaloni de trening, colanti si blugi, apoi am mers la adidasi. Mi-am luat doua perechi de la Adidas si o pereche de Converse. Deea si-a luat numai balerini si pantofi cu toc. Normal, doar e Deea!
Am mai stat putin dupa care am hotarat sa mergem acasa pentru ca "am stricat destui bani".
...
Mi-am dat buzele cu un roj rosu care se potrivea perfect cu tinuta mea. Purtam niste pantaloni scurti negri si un corset tot negru iar in picioare adidasi albi. Mi-am trecut peria prin parul meu negru ca smoala si am iesit din camera, indreptandu-ma spre garaj. Am urcat in Ferrariul meu si am taiat-o spre pista. Deea era undeva in spatele meu, in Audiul sau.
In seara asta se face o cursa la care am vrut neaparat sa concurez, mai ales ca au aparut raceri noi pe pista. Nu i-am mai vazut pana acum, dar lumea vorbeste destul de mult despre ei.
Am parcat masina in mijlocul multimii care a inceput sa fluiere si m-am dat jos din masina, facandu-le cu mana. Ador locul asta, am muncit mult sa amenajez locul asta si ma bucur din tot sufletul ca l-am terminat!
Mi-am luat o doza de energizant in timp ce o asteptam pe Deea sa ajunga. Da, conduce setul de incet, fapt pentru care ea nu intra in curse.
O fata a venit in fata mea si am inceput sa vorbesc cu ea. Imi spunea despre cine va concura in seara asta si chiar eram curioasa sa aud despre noii raceri.Am fost intrerupta din gandurile mele cand am vazut-o pe Deea ajungand. Am lasat-o balta pe acea fata si am mers spre Deea. A coborat din masina, uitandu-se ciudat la mine. Un baiat a venit langa noi si ne-a prins pe amandoua de umeri, eu iutandu-ma urat la el.
-Reginelor, ce spuneti sa faceti o cursa 1-1. Nu putem avea doua regine, asa ca vrem doar una!
A spus, multimea incepand sa fluiere si sa aplaude. Ce dracu vor astia sa faca? M-am uitat la Deea care a dat aprobator din cap.
-Deea, tu nu poti conduce! Abea conduci pe sosea, sa nu mai zic de pista! In niciun caz! I-am tipat, lumea uitandu-se curioasa la noi.
-Sigur ca pot concura! Cine esti tu sa imi spui mie ce sa fac? A tipat la randul ei, eu iutandu-ma ciudat la ea.
-Okay, sa o facem! Am spus, mai multe aplauze auzindu-se in jurul nostru.
Ne-am aliniat la Start si am asteptat sa ni se dea voie sa plecam. Un baiat a venit in fata noastra si a inceput sa numere. Cand si-a lasat bratele in jos, am accelerat puternic si am plecat de pe loc cu un scartait puternic de roti. Deea era cu mult in spatele meu. Nu aveamun traseu greu, era de 8000 de metrii, deci vom termina repede. Drumul era drept, deoarece am hotarat sa ramanem pe pista si sa nu trecem prin oras. Eram trecuta de jumatate si Deea nu se vedea in spatele meu, ceea ce ma ingrijora. Dar nu i-am dat importanta si mi-am continuat drumul in viteza, trecand prima linia de Finish si castigand cursa. Lumea a venit langa mine, incepand sa ma aplaude. Dupa vreo 5 minute, a ajuns si Deea care era alba ca varul la fata.
-Stii, am acceptat cursa asta pentru ca am vrut sa vad daca te-ai schimbat! Nu ai facut-o de loc, Kendra! Ai ramas acceasi persoana nemiloasa si dornica de a castiga! Stiai ca nu pot conduce, dar m-ai lasat sa o fac doar ca sa fii tu regina! Atunci, fii regina, eu voi pleca! Ramas-bun! A tipat, urcand in masina unui baiat si plecand in graba.
Asta a fost ciudat!
CITEȘTI
Crazy Bad Girl
Fanfiction➡️ O voi edita, candva... ⬅️ "Ceea ce te farmeca e nesiguranta. Vazute din ceata, lucrurile par minunate!" "Invata regulile astfel incat sa stii cum sa le incalci cum se cuvine." "Viata e o comedie pentru cei care gandesc si o tragedie pentru cei...